Ikinä en olis itestäni uskonut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee mua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee mua

Vieras
Että rakastun toiseen mieheen :O

Meillä mennyt miehen kanssa hieman rimaa hipoen,riitoja paljon,lakaistu maton alle,olen antanut periksi ja pyydellyt anteeksi vaikka mies ei koskaan pyydä anteeksi/kadu. Kaikki on aina minun vikaani, ja minä yritän hoitaa lapset ja kodin. Mies käy töissä ts. Tuo rahaa taloon. Hän ei hoida lapsia ilman kitinää,ei anna minulle vapaa-aikaa,vaikka itsellään sitä onkin. :( Juo kaljaa eli nollaa työviikon aina perjantaina ja usein myös lauantaina. Ja sanoo,että minä vain nalkutan.

Mutta ikinä en olisi uskonut että rakastun toiseen mieheen..Mitähän mä nyt teen?

Hakekaa apua jostain pariterapiasta. Näin ollen jos ero tulee, niin sekin sujuu kivuttomammin.

Ja unohda se mies, kunnes pääset selville vesille ajatustesi kanssa. Kannattaa yrittää pelastaa avioliitto.

Enmä ole tehnyt onnesta mitään tän miehen kanssa,eikä hän edes tiiä että olen häneen toivottoman rakastunut. Taidan olla vaan iloinen saamastani huomiosta,kun kotona olen joko ilmaa tai kotiorja,silloin aviomies on minulle mukava kun haluaa seksiä...

Sitten sinä nautit ja avaat uuden lehden elämässäsi! Mitä voit menettää? Sen alistuvan vaimon roolin? Kumpi on sen arvoista? Ja jos hetkeäkään mietit, että lasten takia yhdessä, niin se on jo minusta merkki siitä että pitäisi erota. Kaksi onnellista vanhempaa on parempi kuin kaksi onnetonta. Anna palaa! Mä olen hyvin läheltä seurannut vuosia kestänyttä suhdetta, jossa toinen kituuttaa ja todella toivoisin että tämä nainen rakastuisi toiseen! Tsemppiä ja toivottavasti uusi rakkautesi kohde on rakkautesi arvoinen!

Mutta kun tiedän että mieheni osaa olla myös ahkera,hyvä ja hellä. Vaikka jotenkin tästä jutusta tullut kituuttamista jo ajat sitten.

Pelottaa heittäytyä,mitä jos alkaa kaduttaa?

ex:
< laittoi mut polvilteen ladatulla aseella
<valehteli kamuilleen minusta ettei sen kamut vahingossa ihastuis minuun ja sanoi mulle että teki sen mun parhaaksi
<mursi mun häntäluun kun kerran erehdyin korottamaan ääntä ( ja syystä)
<joi mun vuosikertaviinit ja sanoi vain "hups.. luulin että ne oli mun " ja hymyili
<otti ylihintaa asumiskustannuksista
<koitti tehdä musta lapsenvahdin joka viikonlopuksi omalle muksulleen ( muksu kyllä :heart:

jne jne. Mutta jostain syystä ei itsetunto kärsiny.. en kait kattellu liian pitkään moista narsisti puoliryssää.

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee mua:

Meillä mennyt miehen kanssa hieman rimaa hipoen,riitoja paljon,lakaistu maton alle,olen antanut periksi ja pyydellyt anteeksi vaikka mies ei koskaan pyydä anteeksi/kadu. Kaikki on aina minun vikaani, ja minä yritän hoitaa lapset ja kodin. Mies käy töissä ts. Tuo rahaa taloon. Hän ei hoida lapsia ilman kitinää,ei anna minulle vapaa-aikaa,vaikka itsellään sitä onkin. :( Juo kaljaa eli nollaa työviikon aina perjantaina ja usein myös lauantaina. Ja sanoo,että minä vain nalkutan.

mulla aivan sama tilanne , tosin ilman kehenkään toiseen rakastumista. Mutta olen itsekseni miettinyt että sekin on hyvin mahdollista. Kun saa kokoajan huonoa kohtelua, sitä varmaan helpommin rakastuu johonkin hyvään ja turvalliseen. Kauhea tilanne, mutta yritä jotenkin saada ajatuksesi kasaan! Jos mahd, ota edes vrk;n irtiotto kodista ja miehestä, saat aikaa ajatella selkeämmin.
Onko tämä toinen mies tietoinen rakastumisestasi häneen? Jos on, mitä mieltä hän on tästä tilanteesta?

Lasten ja itsesi takia yritä päästä irti tuosta huonosta suhteesta! Niin minäkin meinaan vielä joku pv kun saan asiat ensin järjestettyä niin, että se on mahd. Minä en ole sen huonon kohtelun arvoinen, etkä ole sinäkään!!!
Tarvitaanko me tuollaset juopot ukot pilaamaan elämämme? EI TOSIAAN!! nytkin se ukko istuu baarissa krapulaansa siirtämässä..olen kypsä!

Mutta joku pv minun ja sinun elämä on paremmin; mutta me itse vastataan siitä mitä tulee tapahtumaan! Voimia sinulle!!

Ja kun en tunne tätä toista miestä kovin hyvin,enkä halua tutustua niin että petän omaani ja pidän toista miestä "rakastajana"...Minusta se on niin väärin..Mutta silti kun on vaan niin rakastunut. ja jos ja jos ja jos... pelottaa. haluaa hypätä,mutta kun tottunut tähän tuttuun ja turvalliseen arkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja juopon akka..:
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee mua:

mulla aivan sama tilanne , tosin ilman kehenkään toiseen rakastumista. Mutta olen itsekseni miettinyt että sekin on hyvin mahdollista. Kun saa kokoajan huonoa kohtelua, sitä varmaan helpommin rakastuu johonkin hyvään ja turvalliseen. Kauhea tilanne, mutta yritä jotenkin saada ajatuksesi kasaan! Jos mahd, ota edes vrk;n irtiotto kodista ja miehestä, saat aikaa ajatella selkeämmin.
Onko tämä toinen mies tietoinen rakastumisestasi häneen? Jos on, mitä mieltä hän on tästä tilanteesta?

Lasten ja itsesi takia yritä päästä irti tuosta huonosta suhteesta! Niin minäkin meinaan vielä joku pv kun saan asiat ensin järjestettyä niin, että se on mahd. Minä en ole sen huonon kohtelun arvoinen, etkä ole sinäkään!!!
Tarvitaanko me tuollaset juopot ukot pilaamaan elämämme? EI TOSIAAN!! nytkin se ukko istuu baarissa krapulaansa siirtämässä..olen kypsä!

Mutta joku pv minun ja sinun elämä on paremmin; mutta me itse vastataan siitä mitä tulee tapahtumaan! Voimia sinulle!!

Tämä "toinen mies" sanoi minulle tänään,että haluaa tavata minut uudelleen kipinän takia. Olemme vanhoja tuttuja,tapasimme sattumalta muutama viikko sitten ja sovimme että mennään kahville.tekstarit on lennellyt tiheään tällä välin..ihan arkipäivän juttuja,ei mitään seksi/rakkauslöpinää :)

Eli miten tulkitsisitte tämän? kipinä?

Yhteistyössä