Ikeintä mitä olet tehnyt?

  • Viestiketjun aloittaja minni
  • Ensimmäinen viesti
Jaa... Hmm... Pistin kaverin imuriin kissanpissasta kissanhiekkaa. Tais tulla hyvät hajut ko imuroi seuraavan kerran...

Tilasin puutteessa kärvistelevälle ystävälleni seksikaupasta leluja ja maksoinki ne sen puolesta. Uskovainen kyseessä.

Leikoin exän sukista kärjet pois.

Suutuin äitille (lapsena ) ja silppusin sen olkkarin verhot jotka ootti ripustamista. Ilkeintä mitä äiti on tehny oli selkäsauna tuon jälkeen...

Viritin ansakuopan mettään veljelle. Harmi vain astuin siihen ite.

Onhan näitä...
 
...
pettäny miestäni :'( Ja kadun niiiiiiiiin suuresti, onneksi olemme vielä yhdessä ja kaikki on nyt paremmin kuin hyvin :heart:
Joskus sitä tajuaa vasta virheiden kautta kuinka tärkeä toinen on :(
 
x
Tein varmaan ilkeitä temppuja pelkässä tuhmuusmielessä viimeksi lapsena. Aikuisiällä en ole pettänyt ketään enkä varastanut mitään. Kurjista tilanteista selviytyäkseni olen joskus kyllä tarvinnut hieman hyväksyttävän rajamailla olevia keinoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No en ole edellisiin verrattuna thenytkään mitään ilkeää.:eek: Joskus olen sanonut varsinkin miehelle riitelyn aikan hyvinkin ilkeitä asioita.
Pyhimys?
En ole, mutta omatuntoni kolkutta aina jos suunnitelenkin jotain ilkeyksiä. Kiltin tytön syndrooma ilmeisesti.
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tein varmaan ilkeitä temppuja pelkässä tuhmuusmielessä viimeksi lapsena. Aikuisiällä en ole pettänyt ketään enkä varastanut mitään. Kurjista tilanteista selviytyäkseni olen joskus kyllä tarvinnut hieman hyväksyttävän rajamailla olevia keinoja.
Aikuisena? Ikäraja 18?

 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jaa... Hmm... Pistin kaverin imuriin kissanpissasta kissanhiekkaa. Tais tulla hyvät hajut ko imuroi seuraavan kerran...

Tilasin puutteessa kärvistelevälle ystävälleni seksikaupasta leluja ja maksoinki ne sen puolesta. Uskovainen kyseessä.

Leikoin exän sukista kärjet pois.

Suutuin äitille (lapsena ) ja silppusin sen olkkarin verhot jotka ootti ripustamista. Ilkeintä mitä äiti on tehny oli selkäsauna tuon jälkeen...

Viritin ansakuopan mettään veljelle. Harmi vain astuin siihen ite.

Onhan näitä...
Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... ;) :D
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tein varmaan ilkeitä temppuja pelkässä tuhmuusmielessä viimeksi lapsena. Aikuisiällä en ole pettänyt ketään enkä varastanut mitään. Kurjista tilanteista selviytyäkseni olen joskus kyllä tarvinnut hieman hyväksyttävän rajamailla olevia keinoja.
Aikuisena? Ikäraja 18?
18 vuotta täytettyäni! Sitä nimeomaan tarkoitin. Henkisestä iästä en nyt puhunut mitenkään.
 
ajattelen
Mun mielestä ilkeää on tahallinen vittuilu, mustamaalaaminen, juoruilu ja tietty tollaset kovat teot(tahllinen vahingonteko, pahoinpitely yms.) mutta alaikäsenä hölmöilyt voinee antaa anteeksi? Puolison pettäminen on kamalaa, mutta monet siitäkin ovat selvinneet.
 
vieras
Ärsytti bemarin pysäköinti jalkakäytävällä jo mennessäni. Tullessani olin ottanut avaimen kämmenen sisään ja ohi kulkiessani vedin pitkän naarmun auton kylkeen. Olin aikuinen ja selvin päin.
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ärsytti bemarin pysäköinti jalkakäytävällä jo mennessäni. Tullessani olin ottanut avaimen kämmenen sisään ja ohi kulkiessani vedin pitkän naarmun auton kylkeen. Olin aikuinen ja selvin päin.
tavallaan ymmärrän sinua, mutta itse niin en tekisi..ainakaan nyt aikuisena :)

 

Yhteistyössä