Ikean kokoontaitettava hoitopöytä: kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miuks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miuks"

Vieras
Elämä esikoisen kanssa opetti, että meillä hoitopöytä on välttämätön väline.

Näin eilen Ikeassa kokoontaitettavan mallin ohimennen ja se jäi vaivaamaan. Onko oikeasti kokoontaitettava? Eli saako näppärästi pienempään tilaan tarvittaessa? Entä miten jämäkkä/ hutera on käytössä?

Tämä siis vai? http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50144765/#/20131830

Ei ole kokemusta, mutta kai tuommoinen nyt asiansa ajaa. Itse menisin takaisin ikeaan heilutteleen onko yhtään tukeva.

Meillä on tuollainen ja ei mulla ole yhtään huonoa sanottavaa. Ei tietenkään ole yhtä tukeva kuin sellainen kokopuinen hökkeli ja kyllä se vähän joustaa ja heijaa, mutta ei mua ole hirvittänyt laskea siihen lasta. :D Kokoontaitettavuudesta en tiedä, mä säilytän alakassissa sen verran tavaraa etten saa taitettua sitä.

En ole vielä kenenkään oikeasti kuullut näitä hoitopöytiä juurikaan käyttäneen. Pesukone ja makuuhuoneen sänky ovat käytännössä niitä paikkoja, joille laitetaan hoitoalusta ja tämä pöytä sitten kerää pölyä.

En ole vielä kenenkään oikeasti kuullut näitä hoitopöytiä juurikaan käyttäneen. Pesukone ja makuuhuoneen sänky ovat käytännössä niitä paikkoja, joille laitetaan hoitoalusta ja tämä pöytä sitten kerää pölyä.

Meillä siis kokemusta jo yhdestä vauvasta. Pesutornin päälle ei hoitoaluastaa kurotella. Meillä esikoinen kakkasi muutaman kerran päivässä, joten en ymmärrä miten ihmiset vaihtavat makkarissa vaipat. Meillä pitää tuo tivoli olla pesupisteen lähellä. Hoitopöytä oli aivan ehdoton.

Mutta lisääk kokemuksia tuosta mallista?

Ihan samaa olen miettinyt kuin ap. Makkari on meillä pieni ja vessa myös. Tuo härveli mahtuisi vessaan, kun saisi tarpeen tullen kasaan.

Ikassa kävin hiplaamassa, ja vähän keikkuvata tuntui. Ei ehkä liikaa kuitenkaan?

Eli nostelen ketjua. Olisiko kellään kokemuksia?

Suosittelen! Ollaan käytetty joka ikinen päivä 5kk vanhan pojan kanssa ja hyvin on pelannut. Käteviä taskuja yms. ja koska taso antaa vähän myöten, muodostuu siihen hyvät reunat eikä tarvitse pelätä, että vauva ihan helposti putoaisi.

Yhteistyössä