Ikean Antilop-syöttötuoli, onko oikeasti hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käyttökokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käyttökokemuksia?

Vieras
Monet sitä ovat kehuneet, etenkin kaksosten äidit. Mietinnässä omille tuplille, olishan tuo monikäyttöinen kun voi vaikka suihkuunkin ottaa mukaan.

Netin kautta voi ostaa ainoastaan valkoista, mahtaakohan miten helposti tarttua ruokatahroista väri siihen? Saakohan noihin pehmusteita?

Kiitos.

Minä en ottaisi vaikka maksettaisi. Ruma kuin mikä, muovia, kiikkerän näköinen jne.
Ja mitä ihmettä sitä suihkuun pitäisi ottaa mukaan?

TrippTrapp on meille se ainoa oikea vaihtoehto :D

On ihan paras, kokeilin yhdessä vaiheessa Tripp Trappiakin mutta palasin Antilopiin. Eihän tuo kovin kaunis ole mutta kestän katsoa (Itse asiassa en tiedä yhtään hyvän näköistä syöttötuolia, kyllä Tripp Trappikin on äärettömän ruma esine :D) ja käytössä ihan mahtavan helppo. En ole varma saako Ikeasta siihen pehmusteita mutta ihan perusmarkettipehmusteen voi varmaan laittaa jos kokee tarpeelliseksi.

Saa pehmusteita, ainakin Ikea-tavarataloissa on ollut tarjolla.
Mutta että onko oikeasti hyvä? Riippuu sitten siitä mihin vertaa.
(Voi, ruvetaan toki väittelemään nyt tässä kohtaa että TrippTrappia ei voita mikään eikä kukaan!!! :p )
Meillä käyttökokemuksia vain mummolan verran, sinne ostin kun oli halpa ja köykänen nostaa varastoon/purkaa jos ei tarvita.
Uskoisin kuitenkin että tyttö saisi sen aika helposti nurin jos alkaisi yrittämään. Ei se silti tee tuosta mun mielestä huonoa.

Me oltiin mökillä viikonloppu, jossa juuri tuollainen syöttötuoli. Meidän mielestä oli hyvä tuoli. Meillä itsellä perinteinen puinen eikä mitään eroa käytös suhteen muuten kuin, ettei Ikean tuolista lapsi pääse kiipeämään pois itse (varmaan kaksosten kanssa todella tärkeää). Ainakaan tähän mökillä olevaan tuoliin ei ollut tarttunut ruoka tahroja, en tosin tiedä kuinka kauan oli siellä ollut.
Mutta tämän lyhyen käyttökokemuksen perusteella voisin suositella :)

Kaksoset siis täälläkin ja kohta tarvetta tuoleille. Vilkaisin Ikean sivuilta, onpahan halvat, postinkin kanssa alle 40?. Taitaa jäädä meillä TrippTrapp:it hankkimatta ;)

Olikohan ne juuri nuo tuolit kun jossain kaksostenpalstalla joku äiti kertoi laittaneen tuolit pöydän alta kuormaliinalla kiinni toisiinsa, eipähän saa kaadettua millään tuoleja :)

Suosittelen.

Meillä on se ollut nyt reilun puolisen vuotta käytössä ja todella tyytyväisiä ollaan. :) Ei kaadu, lapsi ei pääse nousemaan siinä seisomaan (kun on valjaat), helppo pitää puhtaana. Hinta-laatu erittäin kohdallaan.

P.s. meillä on valkoinen. Tarjottimella on muutama oranssimpi läntti, kun en oo tomaattia heti pois pyyhkiny, mut muuten ei mitään. :)

Kiittää vastauksista.
Tuosta suihkuunmenosta, siis jos kahta esim. kuusikuista käyttää suihkussa/kylvyssä, ilman puolison apua, voi toisen vauvan laittaa odottamaan tuohon tuoliin. Tai jopa suihkuttaa vauvan siinä tuolissa.

Kuormaliinavinkki hyvä, kiitos siitä ;) Ja kiva kuulla ettei noista vauvat pääse pois, se onkin hyvä kaksosten kanssa, kuten tuolla liinalla sitominenkin.

Kiitos vastanneille.

Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin kiinnostuin:
Kaksoset siis täälläkin ja kohta tarvetta tuoleille. Vilkaisin Ikean sivuilta, onpahan halvat, postinkin kanssa alle 40?. Taitaa jäädä meillä TrippTrapp:it hankkimatta ;)

Olikohan ne juuri nuo tuolit kun jossain kaksostenpalstalla joku äiti kertoi laittaneen tuolit pöydän alta kuormaliinalla kiinni toisiinsa, eipähän saa kaadettua millään tuoleja :)

Mun sisko joutuin laittamaan omansa jollakin liinalla kiinni pöytään, ettei se kaatuis. Semmonen perinteinen puinen tuoli.

Mut vaikka tuo lapsi keikkuu ja roikkuu tossa antilop-tuolissaan vaikka kuinka, tuoli ei ole kertaakaan edes hetkahtanut mihinkään suuntaan. Siis ei todellakaan kaadu. Tuossa menee nuo jalat niin levälleen, et se pitäs saada rytkästyä lähes jo kumoon ennen kuin se saavuttaa sen pisteen, että lähtee kaatumaan.

Meillä on tossa tuo tarjotin myös käytössä, oon siitä tykänny myös. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kamomilla-81:
Saa pehmusteita, ainakin Ikea-tavarataloissa on ollut tarjolla.
Mutta että onko oikeasti hyvä? Riippuu sitten siitä mihin vertaa.
(Voi, ruvetaan toki väittelemään nyt tässä kohtaa että TrippTrappia ei voita mikään eikä kukaan!!! :p )
Meillä käyttökokemuksia vain mummolan verran, sinne ostin kun oli halpa ja köykänen nostaa varastoon/purkaa jos ei tarvita.
Uskoisin kuitenkin että tyttö saisi sen aika helposti nurin jos alkaisi yrittämään. Ei se silti tee tuosta mun mielestä huonoa.

Yrittäkääpä kaataa se. Ei kaadu. ...yritetty on. =)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä