Ikea lastensängyt, kannataako ostaa?

  • Viestiketjun aloittaja "aurinko"
  • Ensimmäinen viesti
"aurinko"
tässä tapauksessa tilata netistä, koska emme jaksa ajaa Stadiin asti :D
katsoin netistä, että nättejä sänkyjä siellä on.. neiti itse ihastui siihen vaaleanpunaiseen mammuttiin
 
Jos teillä ei ole eläimiä (siis tyyliin kissoja tai koiria), se Mammutti on varmaan tosi kiva. Mutta eläinperheenä jättäisin sen ostamatta.

Meillä oli niitä mammutin jakkaroita ja jösses, miten ne imi niitä elukoiden karvoja puoleensa...ne jotenkin vissiin sähköistyi käytössä tjtn. ja olivat sitten aina kissojen ja koirien karvoissa :D

Meillä on keskimmäisellä Ikean Minnien-sänky, enkä pahaa sanottavaa ole siitä keksinyt :)
 
das
Meillä on pelkkää positiivista sanottavaa. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Kuluvat ja naarmuuntuvat toki (ihan niin kuin muutkin sängyt), mutta se ei harmita yhtä paljon kuin jonkun kalliin sängyn kanssa harmittaisi.
 
"Vieras"
Ihan hyviä me sängyt on, (itseä ei tuo mammut miellytä), mutta ostaisin noin isolle täysmittaisen sängyn enkä enää juniorikokoista kun tuo jää muutamassa vuodessa pieneksi(eikä ulkonäkökään varmaan ala-asteella enää miellytä)
 
"joo"
1vuotiaalle ostimme 160cm sängyn ja nyt vielä 8vuotiaana nukkuu siinä ehkä vielä 2-3vuotta ja sängyn kunto niin hyvä että menee myyntiin kun ostamme täypitkän sängyn.
 
pssst
[QUOTE="aurinko";28722650]tässä tapauksessa tilata netistä, koska emme jaksa ajaa Stadiin asti :D
katsoin netistä, että nättejä sänkyjä siellä on.. neiti itse ihastui siihen vaaleanpunaiseen mammuttiin[/QUOTE]

Helsingissä ei ole Ikeaa.Se on täällä meidän puolella Vantaalla :;
 
Faa
Aika moni on ollut IKEA:n Minnen ja Gulliver sänkyyn netissä tyytyväisiä. Painiskellut pari päivää saman lastensänkykysymyksen kanssa ja surffailin netistä tiiviisti vanhempien suosituksia.

Kokosin itseasissa aiheesta yhteenvedon reppuli.com-mammapappablogiin: Lastensängyt ja vanhempien suositukset

Itse päädyin suositusten perusteella nyt ainakin katsastamaan Roope-Riikka-sängyn. Mutta on asiassa 2-vuotiaalla tytölläkin tietysti sanansijansa!
 

Yhteistyössä