Ikea-astiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuumaperuna

Vieras
Olen aikomuksissa ostaa ruokailu- ja kahvi astioita ikeasta. Mutta meillä töissä on jokin ikean sarja ja mikrossa ne kuumenee ihan törkeesti! ilmeisesti sisältävät savea tms... en haluaisi samalla tavalla kuumenevia kotiin. onko kellään koikemuksia ikeassa tällä hetkellä myynnissä olevista astioista, kuumenevatko??

Hassua mulla on noi Direna lautaset eikä ole menny mikskään vuoden aikana. Toisiin halppis lautasiin tulee jotain harmaita viivoja. Eikä ole kuumat kun mikrosta ottaa sen enenpää kuin muutkaan astiat.

Meillä on Ikeasta sellaset harmaat lautaset ja kulhot, lautaset maksoi 60 snt kipale ja kulhot 50 snt kipale. Ei ne mun mielestä mikrossa sen kummemin kuumene kuin Teema-sarjan lautasetkaan. Yhden olen onnistunut kiukuspäissäni hajottamaan vuoden aikana. Eli voisin sanoa, että ovat olleet hintansa väärtit :D! Teema-sarjan lautasista on lohkeillut paloja kun ovat kolahtaneet yhteen syystä tai toisesta, noista ikean halpisvermeistä ei. Ja arvatkaapa kumman lohkeaminen harmittaa enemmän? Niin. Siksi noi halvat ei hajookaan.

Anopilla on samaa sarjaa lasiset lautaset, eikä niistä ole hajonnut vuodessa yhtäkään.