ikävä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävöivä vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävöivä vaimo

Vieras
Mulla mies lähti viime viikolla työmatkalle ulkomaille, viipyy 10pv. Mutta mä en ymmärrä, miten mulla on näin kauhee ikävä...onks tää ihan normaalia. On se ennenkin reissussa ollut, mut ei ole ollut tällaista tunnetta, että suunnilleen lasken öitä, että se tulee kotiin. Toisaalta päivät menee tosi nopeasti, mut kuitenkin. Mistä ihmeestä tää johtuu, et mulla nyt on tällanen tunne? Kauhee ikävä vaan, ei voi mitään.

niin kai se on, mut kuitenkin. Ei ole ennen tällanen ikävä ollu, vaikka se on ollutkin reissussa viikon päivät, joskus kaksikin.Tiedä sitte, mistä tää johtuu..no, tunteita on ainakin tallella.

En mäkään tiedä mistä johtuu, mutta tuttu tunne on. Toisinaan lasken tunteja kun mies työreissulla.

Joskus päätän siivota koko kodin kunnolla ja jaan hommat yksinäisille illoille. Sitten teen jotain hyvää ruoka kun mies tulee kotiin. Ihana nauttia ruuasta ja miehestä kun on siistiä ja voi vielä ajatella ettei pariin päivään tarvitse isommin tehdä kotitöitä vaan saa nauttia toisesta kaiken kotonaoloajan.

Yhteistyössä