Ikävä naisen kosketusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allmoustperfekt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Allmoustperfekt

Vieras
Olen ollut vajaan vuoden parisuhteessa miesystäväni kanssa ja minulle on tullut aivan järjetön kaipuu naista. Naisen kosketusta, tuoksua , pehmeää ihoa ja kauniita muotoja... Ajatus siitä , että olisin toisen naisen kanssa ei tunnu pettämiseltä. Huoh.
Onneksi pian tulee toukokuu ja pääsen vkolopuksi ystävättären luokse, hän ymmärtää.
Odotan jo aamua hänen vierellään, ehkä pieni krapula edelliseltä illalta ja taatusti lämmin iho vasten ihoani...;)

What happens in Tampere stays in Tampere;)

Alkuperäinen kirjoittaja hipsterström;29702488:
Jos se ei tunnu pettämiseltä, kai sen voi kertoa puolisolleen.

Minä en pidä sitä pettämisenä, olen pyytänyt voitaisko ottaa joskus toinen nainen mukaan meiän sänkyleikkeihin ja hän on tosi epäileväinen.
Olettaisin hänen pitävän sitä pettämisenä.

Ootko puhunu miesystävälles tosta, yllättävän moni mieskin on sitä mieltä että naisten välinen seksi ei oo pettämistä.

Pitää ottaa puheeks.. Ja jos pitää pettämisenä ni mitäs sitte?:D
En edes valehtele ettenkö haluaisi sänkyyn naisen kanssa. Haluan ja todella paljon, se mitä 2naisen välillä on , on aivan jotain muuta kun mitä minulla on ikinä ollut yhdenkään miehen välillä..

Tämä aloitus sai mut miettimään, koska olin monta vuotta suhteessa bi-miehen kanssa. Ihan samalla tavalla mua olisi satuttanut miehen vieraissa käynti, olipa kyseessä mies tai nainen. Se, että kumppani kaipaa jonkun toisen ihmisen läheisyyttä... Auts.
Sori :)

Ei siitä pidä sori sanoa, kun kerrot mielipiteesi:)
En ehkä osaa ajatella asiaa sinun tavoin kun en ole itse ollut suhteessa jossa toinen olisi myös bi. Itse koen asian niinpäin etten voisi olla mustasukkainen siitä mitä toinen voisi tässä tapauksessa kokoa mies miehen kanssa koska olen itse nainen enkä voi antaa naisena miehelle samanlaista seksuaalista tyydytystä niin kuin mies miehelle..

Mikset hanki tyttöystävää sen sijaan että salaa vehtaisit?

Miehen kanssa 3/4 ajasta hyvä. Se 1/4 on se mitä toinen nainen voi antaa.
Ehkä se heteroiden 1/4 on sitten seksissä villiksi ryhtymistä ja vaikkapa nyt hatusta heitettyä että fantasiat on mitä kenelläkin ja minulla ne nyt on olleet jo pidempään tuntea taas toinen nainen..

En etsinyt tietoisesti miesystävää kun nykyisen tapasin, joten en toisaalta haluaisi ihan ok suhdetta lopettaa vaan siksi että tekee mieli naista.

Ei siitä pidä sori sanoa, kun kerrot mielipiteesi:)
En ehkä osaa ajatella asiaa sinun tavoin kun en ole itse ollut suhteessa jossa toinen olisi myös bi. Itse koen asian niinpäin etten voisi olla mustasukkainen siitä mitä toinen voisi tässä tapauksessa kokoa mies miehen kanssa koska olen itse nainen enkä voi antaa naisena miehelle samanlaista seksuaalista tyydytystä niin kuin mies miehelle..

Tämä on kyllä mielenkiintoinen juttu, kun alkaa tarkemmin miettiä. Voisin kyllä kuvitella, että olisin sen kaikkiruokaisen eksäni kanssa voinut joskus kokeillakin seksiä toisen miehen (ja naisenkin) kanssa, mutta ainakin meillä suhde oli ensimmäisen vuoden aikana ja sen jälkeenkin niin intohimoinen, ettei siihen olisi yksinkertaisesti mahtunut muita. Mikä on sitten pelkkää seksiä ja mikä muuta läheisyyttä? Sitä lähinnä mietin, jos näin pian tulee kaipuu johonkin toiseen.
Eiköhän useimmissa hetero-heterosuhteissakin mene alkuaika niin rakastumisen huumassa, että se voi kompensoida jopa huonon seksin. Ja mihin vedetään raja, missä vaiheessa on ok käydä vieraissa vain sen takia, että kumppanilta ei saa ihan just kaikkea mahdollista, mistä fantasioi? Oletko muuten ollut parisuhteessa naisen kanssa, ja jos olet, kaipasitko silloin miestä?

Tämä on kyllä mielenkiintoinen juttu, kun alkaa tarkemmin miettiä. Voisin kyllä kuvitella, että olisin sen kaikkiruokaisen eksäni kanssa voinut joskus kokeillakin seksiä toisen miehen (ja naisenkin) kanssa, mutta ainakin meillä suhde oli ensimmäisen vuoden aikana ja sen jälkeenkin niin intohimoinen, ettei siihen olisi yksinkertaisesti mahtunut muita. Mikä on sitten pelkkää seksiä ja mikä muuta läheisyyttä? Sitä lähinnä mietin, jos näin pian tulee kaipuu johonkin toiseen.
Eiköhän useimmissa hetero-heterosuhteissakin mene alkuaika niin rakastumisen huumassa, että se voi kompensoida jopa huonon seksin. Ja mihin vedetään raja, missä vaiheessa on ok käydä vieraissa vain sen takia, että kumppanilta ei saa ihan just kaikkea mahdollista, mistä fantasioi? Oletko muuten ollut parisuhteessa naisen kanssa, ja jos olet, kaipasitko silloin miestä?

Olen ollut useamman vuoden suhteissa naisten kanssa , eri aikaa tietty:D
Heti alkuun on sanottava etten ole rakastunut vaan ihastunut. En ole edes muuta miehelle sanonutkaan.. Kyseessä olis seksi ja se hetkellinen intohimo ei tunnesidettä eikä jatkuvaa kontaktia..

Yhteistyössä