Ikävä Marienhofia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hm

Vieras
Seurasiko kukaan teistä kyseistä sarjaa? Miksiköhän jaksojen näyttäminen lopetettiin niin jännään kohtaan. Siinähän viimeisessä Suomessa näytetyssä jaksossa mies kaatui polkupyörällään ja taisi mennä tajuttomaksi, sitten tulivatkin lopputekstit.

Mä katsoin myös ! Lemmen viemää sarjassa on yksi sama näyttelijä, mikä saa mut kaipaamaan juuri tuota sarjaa. (Marienhoffissa näyttelijä oli tummahiuksinen pikkupahis ja nyt blondattu hössö kerrossiivooja).

En ole saanut vastausta miksi Marienhof lopetettiin, vaikka olen MTV3:lta asiaa kysynytkin. Sarja oli suosittu, katsojaluvut olivat hyvät huomioiden ajankohdan ja sen että sarja oli pitkään tauolla useita kertoja. Ilmeisesti sarja ei sopinut MTV3:n imagoon. Sieltä minulle vastattiin että eivät aio enää esittää sarjaa. Muita sarjoja uusivat ties kuinka monetta kertaa mutta Marienhofille ei riittänyt ohjelma-aikaa.

Nyt ollaan jo lähes kymmenkunta vuotta Saksaa jäljessä, joten turha toivo taitaa olla että sarja enää palaisi Suomen kanaville.

Alku oli todellakin paljon parempi. Ensimmäisen vuoden aikana Saksassa huomattiin että sarja oli erityisesti nuorten suosiossa, joten sarjaa nuorennettiin paljon ja siitä tulikin lähinnä nuorisomaailmaan sijoittuva sarja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
En ole saanut vastausta miksi Marienhof lopetettiin, vaikka olen MTV3:lta asiaa kysynytkin. Sarja oli suosittu, katsojaluvut olivat hyvät huomioiden ajankohdan ja sen että sarja oli pitkään tauolla useita kertoja. Ilmeisesti sarja ei sopinut MTV3:n imagoon. Sieltä minulle vastattiin että eivät aio enää esittää sarjaa. Muita sarjoja uusivat ties kuinka monetta kertaa mutta Marienhofille ei riittänyt ohjelma-aikaa.

Nyt ollaan jo lähes kymmenkunta vuotta Saksaa jäljessä, joten turha toivo taitaa olla että sarja enää palaisi Suomen kanaville.

Alku oli todellakin paljon parempi. Ensimmäisen vuoden aikana Saksassa huomattiin että sarja oli erityisesti nuorten suosiossa, joten sarjaa nuorennettiin paljon ja siitä tulikin lähinnä nuorisomaailmaan sijoittuva sarja.

typerää se oli kyllä niin hyvä sarja..... rupeis joku nelonen sitte näyttään sitä :)

Minäkin tahtoisin Marienhofin takaisin ruutuun! Eri asia olisiko minulla aikaa seurata jotain päivittäin tulevaa sarjaa niin kuin yläasteikäisenä, mutta se oli kyllä hyvä sarja. Etenkin kielen vuoksi.