Ikäviä koripallolilijoita.

vierailija
Näin tämän videon ja oli erittäin epäasiallinen. Aikuinen mies kiusaa nuorta teinityttöä, pienet lapset taustalla peloissaan ja taustalla mamu-teinit mölisevät raiskaamisesta. Kaiken lisäksi tämä älypää-kuvaaja julkaisee alaikäisistä materiaalia. Hyvä, että asiassa tehtiin rikosilmoitus. Harjoitteluvuorot vain pois tällaisilta misogyyneiltä ja vastuuseen teoistaan.
 
vierailija
Näin tämän videon ja oli erittäin epäasiallinen. Aikuinen mies kiusaa nuorta teinityttöä, pienet lapset taustalla peloissaan ja taustalla mamu-teinit mölisevät raiskaamisesta. Kaiken lisäksi tämä älypää-kuvaaja julkaisee alaikäisistä materiaalia. Hyvä, että asiassa tehtiin rikosilmoitus. Harjoitteluvuorot vain pois tällaisilta misogyyneiltä ja vastuuseen teoistaan.
Missä tämä video on?
 
Näin tämän videon ja oli erittäin epäasiallinen. Aikuinen mies kiusaa nuorta teinityttöä, pienet lapset taustalla peloissaan ja taustalla mamu-teinit mölisevät raiskaamisesta. Kaiken lisäksi tämä älypää-kuvaaja julkaisee alaikäisistä materiaalia. Hyvä, että asiassa tehtiin rikosilmoitus. Harjoitteluvuorot vain pois tällaisilta misogyyneiltä ja vastuuseen teoistaan.
Jotenkin en jaksa uskoa, että joutuvat minkäänlaiseen vastuuseen, koska vetivät rasismikortin esille.
 
vierailija
Jotenkin en jaksa uskoa, että joutuvat minkäänlaiseen vastuuseen, koska vetivät rasismikortin esille.
Tää on nyt ihan täyttä paskaa.

Tuota korisjengiä ei voi puolustella millään tapaa. En ole videota nähnyt, mutta sen mukaiset rangaistukset asianosaisille kuin kuuluu.

Tää "rasismikortti jei rangaistuksia" on niin väsynyttä läppää. Mä luin muutamalta foorumilta ja olin kauhuissani millaista maalittamista siellä oli. Oli kaivettu korsijengin osoite ja toivottiin että joku menis noita mätkimään. Ei näitä asioita niin ratkaista.
 
Tää on nyt ihan täyttä paskaa.

Tuota korisjengiä ei voi puolustella millään tapaa. En ole videota nähnyt, mutta sen mukaiset rangaistukset asianosaisille kuin kuuluu.

Tää "rasismikortti jei rangaistuksia" on niin väsynyttä läppää. Mä luin muutamalta foorumilta ja olin kauhuissani millaista maalittamista siellä oli. Oli kaivettu korsijengin osoite ja toivottiin että joku menis noita mätkimään. Ei näitä asioita niin ratkaista.
Palataan asiaan sitten kun ja jos asiasta seuraa heille muuta kuin moitteet.

Mä en ole kenenkään osoitteita halunnut kaivaa esille, joten miten toi liittyy mihinkään.
 
vierailija
Tää on nyt ihan täyttä paskaa.

Tuota korisjengiä ei voi puolustella millään tapaa. En ole videota nähnyt, mutta sen mukaiset rangaistukset asianosaisille kuin kuuluu.

Tää "rasismikortti jei rangaistuksia" on niin väsynyttä läppää. Mä luin muutamalta foorumilta ja olin kauhuissani millaista maalittamista siellä oli. Oli kaivettu korsijengin osoite ja toivottiin että joku menis noita mätkimään. Ei näitä asioita niin ratkaista.
Korisjengillä on suojaväri.
 
Näin tämän videon ja oli erittäin epäasiallinen. Aikuinen mies kiusaa nuorta teinityttöä, pienet lapset taustalla peloissaan ja taustalla mamu-teinit mölisevät raiskaamisesta. Kaiken lisäksi tämä älypää-kuvaaja julkaisee alaikäisistä materiaalia. Hyvä, että asiassa tehtiin rikosilmoitus. Harjoitteluvuorot vain pois tällaisilta misogyyneiltä ja vastuuseen teoistaan.
Mun mielestä järkyttävää touhua.
 
vierailija
Mun mielestä järkyttävää touhua.
On. Mutta pitäiskö hallituksen oikeesti ottaa kantaa tähän.

Tätä esiintyy muuten todella paljon PK-seudulla, jossa salivuorot tiukassa. Ja aika törkeää käytöstä tulee todella usein poikajoukkueilta. Ja ihan niiltäkin porukoilta, joissa kantaporukka enemmistönä. Pk-seudulla tosin on aika vähissä semmoiset jengit joissa ei oo lainkaan mamu-taustaisia.

Mitenkään puolustelematta tämän kyseisen ryhmän käytöstä, joka ilmeisesti on aika pahaa. Kyllähän ma mujen pitäisi melkeinpä olla erityisen varovaisia kielenkäyttönsä kanssa, koska heitä tarkkaillaan suurennuslasin alla. Jokainen juttu nostetaan sosiaaliseen mediaan ja sitö levitetään. Ja vähän juttuja keksitäänkin.
 
Tää on nyt ihan täyttä paskaa.

Tuota korisjengiä ei voi puolustella millään tapaa. En ole videota nähnyt, mutta sen mukaiset rangaistukset asianosaisille kuin kuuluu.

Tää "rasismikortti jei rangaistuksia" on niin väsynyttä läppää. Mä luin muutamalta foorumilta ja olin kauhuissani millaista maalittamista siellä oli. Oli kaivettu korsijengin osoite ja toivottiin että joku menis noita mätkimään. Ei näitä asioita niin ratkaista.
Mikä on täyttä paskaa?

Ikävä kyllä, rasismikortin heiluttelu saa useimmat varpailleen. Se on myös mahtava keino välttyä seurauksilta. Mikäli kyseessä olisi ollut suomalaiset Koripalloilija- miehet, ja maahanmuuttaja- tytöt, veikkaan, että juttua olisi puitu kymppiuutisissa ja niin presidentti kuin hallitus olisi ollut ensimmäisenä pyytämässä anteeksi ja pahoittelemassa. Nyt kun sovinismista tunnettu maahanmuuttajoukko tekee näin suomalaislapsille ja nuorille, piilotetaan juttu maton alle. Kundit saavat pienet nuhteet ja ne on seuraavissakin reeneissä riehumassa lasten harjoituksissa.

Sanotaan näin, että jos olisivat olleet minun tyttäreni reeneissä huutelemassa ja riehumassa, olisi jätkille käynyt paljon huonommin. Eli en varsinaisesti ole hämmästynyt siitä, että joku haluaa käydä niiden kraiveleihin kiinni. Minäkin olen varsin suojelusviettinen omia lapsiani kohtaan ja kaikenlainen moraalisäännöstö unohtuisi varmasti helpolla, jos kokisin, että joku vieras aikuinen on heille uhaksi. Sellainen äiti minä olen. On hämmästyttävää miten pimeitä ja synkkiä syövereitä meistä ihmisistä voikaan löytyä tietynlasissa tilanteissa.
 
On. Mutta pitäiskö hallituksen oikeesti ottaa kantaa tähän.

Tätä esiintyy muuten todella paljon PK-seudulla, jossa salivuorot tiukassa. Ja aika törkeää käytöstä tulee todella usein poikajoukkueilta. Ja ihan niiltäkin porukoilta, joissa kantaporukka enemmistönä. Pk-seudulla tosin on aika vähissä semmoiset jengit joissa ei oo lainkaan mamu-taustaisia.

Mitenkään puolustelematta tämän kyseisen ryhmän käytöstä, joka ilmeisesti on aika pahaa. Kyllähän ma mujen pitäisi melkeinpä olla erityisen varovaisia kielenkäyttönsä kanssa, koska heitä tarkkaillaan suurennuslasin alla. Jokainen juttu nostetaan sosiaaliseen mediaan ja sitö levitetään. Ja vähän juttuja keksitäänkin.
Ottaisiko hallitus kantaa, jos tekijöinä olisi suomalainen miesten koripallojoukkue ja muutama somalityttö uhreina?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pikkutytöthän ne tässä ovat ongelma, koska yrittävät estää maahanmuuttajia kotoutumasta koripallon avulla. Ties miten herkät nuorukaiset oireilevat tämän tapahtuman jälkeen ja saattavat joutua turvautumaan ammattiapuun.
Kyllä, tai heille saattaa tulla seksuaalinen hätä kaikesta tästä stressistä. Olet oikeassa. Kyllä tyttöjen pitäisi pyytää anteeksi näiltä nuorilta miehiltä. Kuten myös ehkä koko hallituksen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pöyristyttävää, mutta niin tavallista nykypäivänä!

Mamut kokevat olevansa vahvasti etuoikeutettuja valtaväestöön nähden.
Toisaalta, kun on tottunut siihen, että lähtömaassa rynnäkkökiväärimies käskyttää tosissaan tai oikeus käskee teloitettavaksi, niin voipi olla, että Suomen poliisi ja ponneton oikeuslaitos mitättömine rangaistuksineen ei tunnu missään, saati sitten jotkut pikkutytöt jotka olisivat halunneet käyttää oman kenttävuoronsa.
Erittäin törkeää käytöstä koripallojengiltä!!!

Jotkut mamut eivät vain tajua, että meillä Suomessa on säännöt ja niitä noudatetaan!

Sen sijaan, että keksimällä keksitään kaikkea mikä helpottaisi mamujen oloa Suomessa=tehdään heistä etioikeutettuja - pitäisi rangaista tuntuvammin rikkeistä, jotta he ymmärtäisivät miten Suomessa toimitaan.

Itsehän me tämän valtaväestön hyväksikäytön järjestämme, tai oikeammin viherpunavassarit!
 

Yhteistyössä