Ikäerosta Pliis vinkkejä.. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras

Otsikko: Ikäerosta
Lainaa viestiä
:attn:
Heippa!
Haluaisin tietää teidän mielipiteen asiaani.
Minulla on avomieheni kanssa kohta 3 vuotta täyttävä poika ja haluasisimme kovasti toisen lapsen. Meille tuli keskenmeno n.2 kuukautta. Olen jäänyt poikamme kanssa suoraan kloulusta kotiin kävin siis kouluni loppuun pojan hoidon yhteydessä. Nyt pitäisi tammikuussa lähteä takaisin työelämään ja haluaisin kovasti vielä opiskelemaan. Kun valmistuisin poikamme oli ekalla luokalla koulussa. Onko teidän mielestä liian suuri ikäero lapsille jos teemme toisen vasta sitten kun olen valmistunut ja kerennut olla vähän aikaa täissäkin? Haluaisin tehdä välillä töitäkin. =)

Kertokaa ihmeessä mitä mieltä olette ja onko oma kohtaisia kokemuksia kyseisestä ikäerosta.

Haitat/hyvät puolet.
:)
:hug:

En oikein ymmärrä tätä kysymystä. sun on tehtävä lapsesi silloin kun sulle sopii.

Tottakai tuo ikäero (yli 7 vuotta) on niin iso, että tuskin he leikkivät kovin paljon yhdessä. Mahdollisesti heillä siis ei yhteistä lapsuutta, vaan molemmilla omansa, johon sisarus ei kuulu paljon?? NÄin ajattelisin.

Hyvä puoli noin isossa ikäerossa on tietysti se, että sulla on mahdollisuus keskittyä yhteen lapseen kerrallaan.