Ikäero parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija

Vieras
Mikä on suurin ikäero suuntaan tai toiseen jolla ryhtyisitte suhteeseen? Itselläni kiikarissa nyt 6v nuorempi mies ja mietin että onko tässä järkeä. Hän vielä alle kolmekymppinen. Aiemmin olen kyllä seurustellut itseäni 5 vuotta nuoremman kanssa mutta silloin olimme niin paljon nuorempia että elämäntilanteemme olivat erilaiset ja suhde kaatui muutenkin.

Eksällä ja mulla oli 14v eroa,15 vuotta avioliittoa kesti...

Nyt mulla ja miesystävällä on ikäeroa 10v..

Sanotaan iän olevan vain numeroita-ei se vaikuta siihen mitä sydän sanoo..

Mulla 5 vuotta nuorempi mies, hän oli 18-vuotias kun aloimme kulkea yhdessä. Silloin se tuntui pahalta, lähinnä mun puoleltani. Mies ei nähnyt asiassa mitään kummallista, ja oikeastaan hänen sitkeytensä ansiosta suhde jatkui. Itse olisin varmaan laittanut stopin suhteelle, kun ajattelin liikaa mitä muut ajattelevat.

Ensimmäisten viiden vuoden aikana sen ikäeron huomasi, lähinnä ajatusmaailmassa. Nyt, kun molemmat olemme yli 3-kymppisiä en enää edes ajattele asiaa. Meillä on kaksi lasta, ensimmäinen syntyi kun mies oli 21-vuotias. Hän on aina ollut hyvä isä, eikä nuoruus näkynyt siinä mitenkään. Paremmin hoiti vauvaa kun minä :)

Meillä on 15 vuotta ikäeroa, mies vanhempi. Yhdessä oltu kohta 7 vuotta. Nyt ensimmäisen kerran ikäero on alkanut vaivaamaan kun itse haluaisin vielä yhden lapsen. Miehellä on kuitenkin edellisestä liitosta lapsia ja yhteisiäkin on. Eli periaatteessa miehen koko elämä ollut ja tulee olemaan pelkkää lastenvahtimista näin niinkuin karkeasti sanottuna. Miehen vanhin lapsi on parikymppinen ja nuorin alta 2v.

Yhteistyössä