Meille on syntymässä huhtikuun lopulla toinen pikkainen perheeseen. Esikoinen täyttää toukokuun alussa 2v eli ikäero on aikalailla tasan 2v. Ostettiin jo kalliit tuplarattaat (peräkkäin istuttavat, joita nyt käytetty yksistään) ja olen alkanut epäröimään. Rattaat on raskaat nostaa jo yhden lapsen kanssa bussiin, niitä on vaikea liikutella koska ovat niin pitkät ja kahden lapsen kanssa ne ei mahdu toisten rattaiden kanssa bussiin. KAikki ne kriteerit joita kaipasin on siis näissä pielessä.
Siksi aloinkin miettimään pärjäisikö esikoinen ilman rattaita kesällä? Kesällä kuitenkin on kiva kävellä itse ja käytöön ostaisin myös seisomalaudan pidempiä reissuja varten ja meiltä löytyy Manduca jolla saisin esikoisen selkään kantoon jos tuntuu ettei jaksa seistä tai kävellä. Kuulostaako tyhmältä? Toimiiko tämä kenelläkään?
Kesällä esikoinen on kuitenkin tarhassa muutamana päivänä viikossa eli liikun vauvan kanssa kahdestaan ja muuten isä onkin lomalla. Talvella taas en enää muutenkaan käyttäisi tuplarattaita.
Kertokaa! Miten teillä on toiminut ratkaisut joihin ei kuulu tuplat?
Siksi aloinkin miettimään pärjäisikö esikoinen ilman rattaita kesällä? Kesällä kuitenkin on kiva kävellä itse ja käytöön ostaisin myös seisomalaudan pidempiä reissuja varten ja meiltä löytyy Manduca jolla saisin esikoisen selkään kantoon jos tuntuu ettei jaksa seistä tai kävellä. Kuulostaako tyhmältä? Toimiiko tämä kenelläkään?
Kesällä esikoinen on kuitenkin tarhassa muutamana päivänä viikossa eli liikun vauvan kanssa kahdestaan ja muuten isä onkin lomalla. Talvella taas en enää muutenkaan käyttäisi tuplarattaita.
Kertokaa! Miten teillä on toiminut ratkaisut joihin ei kuulu tuplat?