ikäero

  • Viestiketjun aloittaja sipsu
  • Ensimmäinen viesti
sipsu
mikä on liian iso ikäero..jos nainen 27.v ja mies 20.v...todella kypsä ikäisekseen.mut mietin että onko tuo ikäero liikaa eli pitäskö vaan unohtaa ja etsiä oman ikästä seuraa=)kun ite olis 30.v niin toinen vasta 23.v.oisko jo noloa=)
 
porkkana
jos ite kestät ikäeron niin anna palaa vaan. mä oon joskus miettiny vastaavaa ja mulla tökki se ajatus et näytänkin varmaan niin vanhalta. ym. turhamaista. ja siinä mun tapauksessa tyyppikin oli oikeesti lopulta aika lapsellinen, mä voisin seurustella n. 5v itteeni nuoremman kanssa jos kemiat kohtais. ei se oo oikeesti noloa jos ei suostu tommosesta turhasta välittämään.
 
Musta oli liian suuri ikäero, kun mun mutsi oli 52 vuotta ja sen miesystävä reilut 30 vuotta!!! Korostan, että musta oli... sit taas siskoni ja hänen miehensä ikäero ei ole musta liian suuri, vaik on paljon enemmän kuin tässä ap:n. =)
 
Noh ihan riippuu ihmisestä, Mä deittailin erottuani pikkuveljeni ikäistä nuorta miestä (iät tuolloin hmmm.. mie 22, mies 19 :ashamed: :ashamed: :D ) ja vaikka oli ihana ja fiksu kaveri niin ei siit pidemmän päälle ois mitään tullut...
Nykyisessä suhteessa mies 7v vanhempi eikä sitä huomaa kuin siitä etten tunne miehen nuoruuden bändejä jne. :D

Älä nyt ainakaan pelkästään ikääeron takia jätä sikseen, on noita kuultu hurjempiakin tarinoita ;)
 
meikkis
Mun mies on 25 ja itse olen 31. Naimisissa ollaan oltu kuusi vuotta, eikä ikäero ole tähän päivään mennessä haitannut tai edes ilmennyt mitenkään. Meillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa.
 
AnQ
Meillä on tuo samainen ikäero ukon kanssa, tosin niinpäin, että ukko on 7 vuotta vanhempi. Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmaa ole sen suhteen tullut, eikä kukaan ole päivitellytkään mitään.

Tosin sit taas, jos puheeksi tulee ja kerron että oma äiti on isää 2 vuotta vanhempi, on se jotenkin ihmisten mielestä ihan hirveen kummallista. Miksi se sit ei enää oo ookoo :eek:
 
kippedikoppedi
eihän se ikää kato jos rakastaa, mulla ja mun miehellä on 21 vuotta ikäeroa. minä 26 ja mies 47, ja siltiki musta tuntuu ihan ko mulla ois kaks uhmaikästä poikaa hoidettavana, ja meillä siis yksi yhteinen lapsi ja toinen tulossa. miehellä on edellisestä avioliitosta mua 3 vuotta nuorempi poika... :D
 
lissu
elä valitä mitä muut puhuvat ja ajattelevat. on täysin teidän oma asia.
meillä on 6v ikä eroa olen siis miestäni vanhempi.alussa toiset vähän ihmettelivät ja puhuivat.mutta nykyään ei enää kukaan.meille on tulossa syksyllä vauvakin. olisin ollut ääliö jos olisin ikäeron takia jättänyt alkamaan seurustella. onnea teille :)
 
äitiliini
meillä on melkein 30 vuotta ikäeroa. Onhan se välillä vähän outoa,mutta emme ole onneksi ainoita...näitä tupsahtelee tuon tuostakin vastaan,että yleensä mies yli 20 v. vanhempi. Nokka korkealle ja rakkautta ilman rajoja.
 

Yhteistyössä