Ikaalisten Kylpylä / FUN & FAMULY-lomapaketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinkaksinkolminneljin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinkaksinkolminneljin

Vieras
aatelitiin tollanen paketti varata, mutta mietitään mikä noista hotelleista.
Onko kellään kokemuksia kyseisistä hotelleista? Ovatko kaikki ihan OK, vai onko joku ylitse muiden eikä kannata edes ajatella muita?
Mukana matkassa oisi siis 2aikuista ja 2 lasta (alle 2v ja 4v)

FUN & FAMILY

alk. 119* ? / huone / 1 vrk

- majoitus 2 aikuiselle + 1-2 alle 15 v. lapselle
(1 leveä lisävuode)
- Vesitropiikin riemut ja saunat 2 krt/2,5 h/vrk
- runsaat aamiaiset
- Summer Fun tai Wellness & Sport -ohjelmat
- vapaa sisäänpääsy tanssiravintolaan
(erikoisohjelmailtoina erillismaksu)
- muille lapsille junnupatja 16 e/vrk, matkasänky 7 e
- osassa huoneita minikeittiö

Hinnat / huone / vrk* 1 vrk
Päärakennus Maininki 169 ?
Kylpylä-hotelli / Hotelli Terme 129 ?
Hotelli Ikaalia 119 ?

no maininkihan hienoin on , päärakennus kaikki palvelut löytyy läheltä. terme on jo vanha ja vähän rapistunut mutta siittä on pääsy myös sisäkautta sinne päärakennukseen. ikaalia on uudempi mutta siittä on 200-300 metrin kävelymatka sinne itse päärakennukseen, itse menisin kyllä eka maininkiin, tokana ikaaliaan, viimeseks termeen

Me olimme kylpylähotellissa, ihan ok, perhehuoneesta löytyy jääkaappi, mikro ja kahvinkeitin ja suht tilava huone. Ainut miinus, että sisäkautta yhdyskäytävää pitkin matkaa kylpylään/ravintolaan n.300m eli aika monta ovea saa avata ja käytävää kävekkä ennenkuin on perillä.

oli se kylpylä-hotelli mistä oli sisäreitti päärakennukseen. Viime Kesänä olimme juuri kylpylä-hotellissä ja oli ihan mukava, ti-ti talo vieressä ja se päärakennus

Minkälainen oli kylpylähotellin perhehuone?
Onko kellään kokemusta siitä päärakennuksesta? kuuluuko öisin humalaisten mölinä huoneisiin? Miten järjestetty lasten nukkumapaikat? Mainiki hotellin huone on aika paljon kalliimpi. Onko hintansa veroinen?

me oltiin pari vuotta sitten ikaaliassa??, 200m vasemmalle kylpylästä. Ihan ok, tilaa oli mut nuhruinen kylppäri. Jos nyt menisin ikaalisiin niin menisin sinne titi-talon viereiseen vanhaan osaan kun niissä oli ne keittosyvennykset. Sais ruuat lämmittää itse.

No pienten lasten kanssa olen ollut Ikaaliassa että Mainingissa ja ehdottomasti Maininkiin jos on mahdollista, ei tarvi kulkea pitkiä matkoja ja pääsee saunatakkisillaan menemään kylpylän puolelle. Oltiin vouzereilla Ikaaliassa eikä ollut mahdollista vaihtaa muuhun, että lähtiessä jo tiesin sitten pukemiset yms. Mainingissa on myös lastenhoitohuone ja siellä on ainakin viikonloppusin lastenhoitaja paikalla että ihan ok.

Alkuperäinen kirjoittaja yksinkaksinkolminneljin :
Minkälainen oli kylpylähotellin perhehuone?
Onko kellään kokemusta siitä päärakennuksesta? kuuluuko öisin humalaisten mölinä huoneisiin? Miten järjestetty lasten nukkumapaikat? Mainiki hotellin huone on aika paljon kalliimpi. Onko hintansa veroinen?

Joka paikassa mölinät kuuluu, ei ainakaan häirinnyt sen kummemmin ja meillä oli lapsella kotoa matkasänky, on mahdollista saada muyös varavuode sohvastaja ei ne nyt niin hirveen isoja ole.

Yhteistyössä