ikaalisiin, mitä siellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kylpylä itsessään on ihan jonkinmoinen, titi-nalletalo sopii alle 5vuotiaille. itse ikaalisten keskustassa ei paljon mitään ole pieni tuppukylä. särkänniemi on 50km päässä.

jos tykkää luonnossa kävellä niin siellä on sillainen kiva reitti sillaiselle näköala paikalle ja siellä on laavu missä voi grillata vaikka makkaraa. me ollaan oltu siellä aina pääsiäisenä ja on sinna joka kerta kävelty. pienempiä on vedetty osan matkaa pulkassa

Alkuperäinen kirjoittaja joop:
jos tykkää luonnossa kävellä niin siellä on sillainen kiva reitti sillaiselle näköala paikalle ja siellä on laavu missä voi grillata vaikka makkaraa. me ollaan oltu siellä aina pääsiäisenä ja on sinna joka kerta kävelty. pienempiä on vedetty osan matkaa pulkassa

Missäpäin tämä on?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
kylpylä itsessään on ihan jonkinmoinen, titi-nalletalo sopii alle 5vuotiaille. itse ikaalisten keskustassa ei paljon mitään ole pieni tuppukylä. särkänniemi on 50km päässä.

joo voitais mennä vaikka yheksi yöksi sinne kylpylään ,jos sit tampereelle seuraavana päivänä. on lyhyt matka tästä porista.

oli tarjous 2 yöksi muttei taida siellä olla mitäään ihmeellsitä että viitsis 2 yötä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Kyllä siellä oli paljon vanehmpiakin lapsia, kyllähän hekin musiikista tykkäävät. Ihan pienten kanssa siellä on vaikea kulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja läheltä:
Alkuperäinen kirjoittaja joop:

Missäpäin tämä on?

hmm. miten sen nyt selittäisin. kun tulee kylpylän ovesta ulos niin lähetään kaveleen oikealle ja mennään sellaisen rinteen ala puolelta ja metsän läpi . muistaakseni kylpylästä sai sinne jonkun kartankin jos en väärin muista. sinne näköala paikalle on muutama kilometri matkaa

Yhteistyössä