iittalan sinisiä teema-astioita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu

Vieras
paljon maksaisitte käytetyista mutta hyväkuntoisista iittalan teema astioista?
mukeista,kulhoista ja isoista lautasista..
tai muutaman kerran käytetyista keltaisista mukeista?
olen ihan lopen kyllästyntyt tuohon siniseen teemaan ja mietin että mitä hintaa niille laittaa..huuto.netissä ne ei ainakaan näytä kaupaksi menevän..

Hei vertaapa nyt vähän niitä miettimiäsi hintoja kaupan hintoihin. Mielestäni käytetystä -oli se sitten kerta tai useampi- ei voi pyytää täyden hintaa. Vähintään -50 % pitäis olla jotta itse harkitsisin ostoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
ap jatkaa:
mä mietin eka et niistä sinisitä mukeista 5e/kpl mut taitaa olla liikaa..ehkä 4e/kp? hmm..mitäs sanotte?

2? kaikista kapplehinnaksi. Näin minä aion tehdä.

ai niistä keltaisista muutaman kerran käytetyistäkin?
entäs isot lautaset ja kulhot?

Alkuperäinen kirjoittaja Illusia:
Hei vertaapa nyt vähän niitä miettimiäsi hintoja kaupan hintoihin. Mielestäni käytetystä -oli se sitten kerta tai useampi- ei voi pyytää täyden hintaa. Vähintään -50 % pitäis olla jotta itse harkitsisin ostoa.

en ole kaupoissa kierrellyt mut äkkiä googletettuna kupit maksaa 10,90?/kpl

iso lautanen 12,50?/kpl ja pienempi kulho/ts syvä lautanen 10,90?/kpl...

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
ap jatkaa:
mä mietin eka et niistä sinisitä mukeista 5e/kpl mut taitaa olla liikaa..ehkä 4e/kp? hmm..mitäs sanotte?

2? kaikista kapplehinnaksi. Näin minä aion tehdä.

ai niistä keltaisista muutaman kerran käytetyistäkin?
entäs isot lautaset ja kulhot?

Jos sää haluat niistä eroon. Mulla on syviä lautasia, mukeja ja kahvikuppeja alusineen. Laitan hinnaksi 2?/kpl. Kahvikuppi+asetti = 4?.

Jos ei näy käytön jälkiä voi mielestäni pyytää 75% oikeasta hinnassta. Mutta jos käytönjälkiä näkyy esim. lusikkanaarmuja pohjassa niin 50% tai alle alkuperäisestä hinnasta. Toisaalta jos kupeista ja kipoista haluaa päästä eroon myy ne könttänä melko halpaan hintaan.

ei niillä hirveen suurta summaa saa..mä jotenkin luulin rikastuvani näillä :laugh: eiku saavani nyt ainakin puolet tai edes 40% hinnasta.. taitaa olla joka perheessä tuota sinistä teemaa ettei kukaan niitä huoli..

ok.sit toisesta paikasta netissä oli hinnat:

muki 8,70, syvä lautanen 10,90 ja iso lautanen 10e..et ei ne ihan metsässä ole noi mun mietinnät...

Joo, mutta usein niitä kuppeja myydään 4 kappaleen setteinä edullisemmin. Löysitkö sellaiselle hintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Illusia:
ok.sit toisesta paikasta netissä oli hinnat:

muki 8,70, syvä lautanen 10,90 ja iso lautanen 10e..et ei ne ihan metsässä ole noi mun mietinnät...

Joo, mutta usein niitä kuppeja myydään 4 kappaleen setteinä edullisemmin. Löysitkö sellaiselle hintaa?

löysin hobby hallista 4 mukia 29,90e. mistä saa neljän settinä halvemmalla?

Yhteistyössä