Iisalmi ja lähiymäristö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jadella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jadella

Vieras
Missä on nuoria äitejä joita kiinostais tutustua 25w äippään jolla neljä muksua ja la huhtikuussa.Kiva ois jakaa arjen ilot ja surut!
Päivät menee kotona ollessaan niin hitaasti että ois kiva vaikka meses istua tai ihan ajella kylään.
laita viestiä jos kiinostus heräsi! =)

täällä oisi yks syksyllä 23v äippä iisalmesta.mulla kolme lasta ja kaivattais kyläily ja jutustelu seuraa niin lapset kuin äippäkin;) jos kiinnostus heräsi laita mailia ni jatketaan;) sarisusanna3@luukku.com

:hug: Täällä olisi 25 vuotias äiti muutaman kymmenen kilometrin päästä Iisalmesta. Ei paljon mulla vielä tuttuja näillä kulmilla, kun vasta vajaa vuosi asuttu täällä. Minulla 6 ja 5 vuotiaata pojat ja laskettu aika elokuussa.Mielelläni otan sähköpostia vastaan ja eihän sitä tiedä vaikka täältä uuden kyläily-paikankin löytäisi!

Taidanpa liittyä jonon jatkoksi kun ei kerran tungosta näy olevan.. ;)
Täälläpä siis mamma 23v ja kaksi mukulaa.Tyttö 2½ v ja poika 8kk.Asutaan 20km pääs iisalmesta joten matka ei ole vastus..Vaikka kuinka ihana kevätaurinko paistaa niin kovasti kaipaa niin isommat kui pienemmätkin vaihtelua arkeen joten uudet ystävät ovat lämpimästi tervetulleita! :heart:
Tykätään olla kotona mutta äiti ja tyttö ainakii on kovia lähtemään jos vaan paikka löytyy,ja tällä menolla poikakii siihen oppii.Mielellämme kyllä otamme vieraitakin vastaan,mitä vaan mikä poikkee arjesta.Sähköpostiakin viestien toivossa tarkistelen pitkin päivää.. :ashamed:
Saa kirjotella jos jotakuta alkoi kiinnostaa seura..
jenni.eskelinen@pp.inet.fi

Yhteistyössä