n84
Ristiäiset olisi ensi viikolla ja tytölle on tulossa nimeksi Iina. Toinen nimi/ toiset nimet pitäisi keksiä, mutta nyt lyö ihan tyhjää! Auttakaa..!
Iina Elli Amanda/MatildaAlkuperäinen kirjoittaja n84:Tuota Iina Matildaa tai Iina Amandaa ollaan mietitty. Toisaalta Iina Elli ...+ joku 3.nimi ois kiva, kun mun molempien mummojen nimi on Elli.
No sehän sopis molempien noiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja n84:Tuota Iina Matildaa tai Iina Amandaa ollaan mietitty. Toisaalta Iina Elli ...+ joku 3.nimi ois kiva, kun mun molempien mummojen nimi on Elli.
Näistä jompi kumpi vois kyllä olla, kelpais miehellekin! Ite oisin tykänny Iina Elli Ilonasta tai Iina Elli Alisasta, mutta ei kelpaaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Iina Elli Amanda/MatildaAlkuperäinen kirjoittaja n84:Tuota Iina Matildaa tai Iina Amandaa ollaan mietitty. Toisaalta Iina Elli ...+ joku 3.nimi ois kiva, kun mun molempien mummojen nimi on Elli.
Joo, ois kyllä tosi kivoja iina-päätteisiä nimiä, kuten Adalmiina tai Josefiina, mutta jotenkin se kuulostaa vähän toistolta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mitään -iina-päätteistä, oikeasti.