iiiik....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
Nyt otti ohranleipä. Mulla alkaa autokoulu ensi tiistaina :whistle: Jänskättää ihan hirrrrveesti osaakos joku kertoa että kauanko se mahtaapi kestää koko koulu ja montako teoria tuntia siellä on? Vois pistää vedon pystyyn et montaks autoo rikon :D:D auttakaa nyt ku kaikki paikat tärisee vaikka siihen on vielä viis päivää aikaa!!!! tuunpi hulluks ennen sitä |O |O :x

Autokoulun kesto vaihtelee aika lailla. Toisilla se kestää 1 kk:n ja toisilla 6 kuukautta. Riippuu paljon siitäkin miten saa ajotummit sovittua ja meneekö kirjalliset ja/tai inssi heti läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin se menee :):
Autokoulun kesto vaihtelee aika lailla. Toisilla se kestää 1 kk:n ja toisilla 6 kuukautta. Riippuu paljon siitäkin miten saa ajotummit sovittua ja meneekö kirjalliset ja/tai inssi heti läpi.

siis ajotunnit

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvin se menee :):

oi ku oisin tyytyväine jos saisin sen käytyä 3 kuukaudessa ni olis sitte kortti 13.6 ku tämä tyttö täyttää sen 18 :D

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
Nyt otti ohranleipä. Mulla alkaa autokoulu ensi tiistaina :whistle: Jänskättää ihan hirrrrveesti osaakos joku kertoa että kauanko se mahtaapi kestää koko koulu ja montako teoria tuntia siellä on? Vois pistää vedon pystyyn et montaks autoo rikon :D:D auttakaa nyt ku kaikki paikat tärisee vaikka siihen on vielä viis päivää aikaa!!!! tuunpi hulluks ennen sitä |O |O :x

Öh, kai sinä olet palvelun tilatessa saanut kuulla sen sisällön. Katsos kun siihen hintaan vaikuttaa tuntien määrä. Joku minimi on toki olemassa, mutta enemmänkin tunteja siihen voi käyttää.

Mulle sanottiin, että lyhimmillään autokoulun kirjoilla on oltava 2kk. JA tosiaan kun olet sopimuksen autokoulun kanssa tehnyt, niin sulla pitäisi olla kädessä paperi, jossa kerrotaan opetuksen sisältö ja hintaan kuuluva materiaali.

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mulle sanottiin, että lyhimmillään autokoulun kirjoilla on oltava 2kk. JA tosiaan kun olet sopimuksen autokoulun kanssa tehnyt, niin sulla pitäisi olla kädessä paperi, jossa kerrotaan opetuksen sisältö ja hintaan kuuluva materiaali.

Siis mä soitin sinne ja imottauduin mukaan niin en ole papereita saanut mutta kaipa ne sitten ekan kerran yhteydessä saadaan...tää kun on tällainen tuppukylä :O

Sun pitää olla vähintään kuukausi autokoulun kirjoilla ennen kun saat mennä yrittää kirjallisia ja inssiä. Mitä nopeammassa tahdissa ajat tunnit ja istut teoriassa niin sitä nopeammin sulla on kortti kourassa. TSEMPPIÄ! :flower:

mä kyllä ajoin kortin alle 2kk ajassa. pitäis käydä kaivamassa kalenteri niin sieltä selviäisi että kauan siihen meni...

Minä oon menny maaliskuun viimeisenä päivänä ekalle teoriatunnille ja saanu 20.5. kortin. Eli ei ole ainakaan 2kk sillon ollu se minimiaika, mikä pitää olla kirjoilla autokoulussa, vaan kuukaudesta mun aikaan puhuttiin.

*muoks* Ja tämä vuonna 2005

:wave: hellou! mie oon tällä hetkellä autokoulussa. miulla se alko ensimmäinen päivä helmikuuta. normaalisti siinä menee himppu reilu kuukaus. mut minulla hieman venyi pidemmäks kun tyttö on sairastellu.
meillä oli ekat kolme viikkoa tunteja viikosa kolmena päivänä. ja kesti sen kaks tuntia about. tietty oli sit kans niitä ajotuntejakin milllon vaan sopi opettajalle. liukkaat ja pimeen oon käyny, enää muutama ajotunti ja inssi. ja voi vitsit että siellä liukkaan radalla on hästiä!! =)

Yhteistyössä