Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ootko sä rakastunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ootko sä rakastunut![]()
OlenJa kohde on tulossa huomenna ekaa kertaa yöks ja mä en nuku tänään varmaan sekuntiakaan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ootko sä rakastunut![]()
OlenJa kohde on tulossa huomenna ekaa kertaa yöks ja mä en nuku tänään varmaan sekuntiakaan :heart:
:heart:
tuo on ihana tunnetuli oikein ikävä tota rakkauden ensi huumaa
NAUTI!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Ihanaa! Minne laitat Evelynin nukkumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:Ihanaa, ihastumisen ja rakastumisen huumaa on mahtavaa! <3 Onko kyseessä tyttö vai poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Ihanaa! Minne laitat Evelynin nukkumaan?
Evelyn nukkuu alkuyön omassa pedissään, herätessään tulee sitten meidän viereen... Vähän jännittää, että miten tuo sujuu :| Mutta tuskin se nyt yöllä rupeaa mustasukkaisuuttaan riehumaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Ei sitä tiiätykkääkö mies lapsista, tai onko edes kokemusta? Joskus pienenä mutsilla oli joku kunnanjohtaja, tulin aamulla hyppii päälle, ja tungin sormen mutsin nenään, ja huusin että puuroa! mies sanoi: mua ällöttää kun Toi pomppii tossa. Silloin äidin mahd tuleva rakkaus häntä kohtaan kuoli...onneksi. Tää oli nyt vaa tää tarina.
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:Eiköhän se hyvin suhtaudu, ihana äiti ja varmasti iiihana pikkutyttö. Kuis vanha se Herra on jos saa udella?