IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ootko sä rakastunut :)

Olen :D Ja kohde on tulossa huomenna ekaa kertaa yöks ja mä en nuku tänään varmaan sekuntiakaan :heart:

:heart:
tuo on ihana tunne :) tuli oikein ikävä tota rakkauden ensi huumaa :)

NAUTI! :)

Näin aattelin tehdä :D Tää tosin on niin pakahduttavaa, että melkein toivois menevän jo ohi :laugh: Mut vaa melkein.

Pitää vaa muistaa hengittää välillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Ihanaa! Minne laitat Evelynin nukkumaan?

Evelyn nukkuu alkuyön omassa pedissään, herätessään tulee sitten meidän viereen... Vähän jännittää, että miten tuo sujuu :| Mutta tuskin se nyt yöllä rupeaa mustasukkaisuuttaan riehumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ihanaa! Minne laitat Evelynin nukkumaan?

Evelyn nukkuu alkuyön omassa pedissään, herätessään tulee sitten meidän viereen... Vähän jännittää, että miten tuo sujuu :| Mutta tuskin se nyt yöllä rupeaa mustasukkaisuuttaan riehumaan :D

Ei sitä tiiä:) tykkääkö mies lapsista, tai onko edes kokemusta? Joskus pienenä mutsilla oli joku kunnanjohtaja, tulin aamulla hyppii päälle, ja tungin sormen mutsin nenään, ja huusin että puuroa! mies sanoi: mua ällöttää kun Toi pomppii tossa. Silloin äidin mahd tuleva rakkaus häntä kohtaan kuoli...onneksi. Tää oli nyt vaa tää tarina.

Ei sitä tiiä:) tykkääkö mies lapsista, tai onko edes kokemusta? Joskus pienenä mutsilla oli joku kunnanjohtaja, tulin aamulla hyppii päälle, ja tungin sormen mutsin nenään, ja huusin että puuroa! mies sanoi: mua ällöttää kun Toi pomppii tossa. Silloin äidin mahd tuleva rakkaus häntä kohtaan kuoli...onneksi. Tää oli nyt vaa tää tarina.

Ei ole sellanen todella näkyvästi lapsirakas, mutta alkanu kiintyä Evelyniin ainakin... Ja haluaa omia lapsia :) Evelyn on ollu meidän treffeillä mukana heti ekoista alkaen :D Liinassa kulki sillon, oli 3kk ikäinen. Hetkinen, kerran ollaan oltu ilman tyttöä syömässä... Sekin vasta aika äskettäin. Että herra kyllä tietää, ettei tuosta tytöstä pääse eroon jos mun kanssa meinaa olla :laugh:

Onneks Evelyn on niin vastustamaton :p Tosin kattoo nyt että miten lapseton mies suhtautuu ku aamulla tulee taapero päälle pomppimaan.

Eiköhän se hyvin suhtaudu, ihana äiti ja varmasti iiihana pikkutyttö. Kuis vanha se Herra on jos saa udella?

Hän on 28-vuotias.

Mua jännittää iiiiiiiiiiiihan kauheesti. Miltäköhän tuntuu herätä miehen viereltä aamulla? Siitä on melkein kaks vuotta kun olen viimeks nukkunu jonkun toisen aikuisen vieressä. Onneks sain just leveämmän sängyn, heh...

ja kuin vanha sä oli?20? Mäkin oon ihan innoissani sun puolesta, vaikka oon jo 25, 4v miehen kanssa ja meidän tyttö on 4,5kk. Mut aina valinnat tekee lapsen mukaan, vaikka kyse olis...hmm no, vaikka mistä. En kuitenkaan unohda itseäni tai miestäni (vaik oon sen kuulemma tehny)
Btw
Eikö Evelynin isä halua vieläkään ottaa yhteyttä?

Yhteistyössä