V
vierailija
Vieras
Iida Ketola kertoo tv:ssä hyytävistä tapahtumista – taksikuski raiskasi kesken automatkan
Iida Ketola raiskattiin taksimatkalla joulukuussa 2019. Tekijä oli autoa kuljettanut mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko vähän takakireä? Tummaihoisilla miehillä huhutaan olevan isommat tiedäthän ja ainakin minua kiinnostaa saada täysmittaista housubooaa onnettoman katkaravun sijaan.Helsingissä on näitä erivärisiä taksikuskeja niin pajon, ettei jos yksin kulkee uskalla turvautua taksiin
Joko olet saanut isoa?Oletko vähän takakireä? Tummaihoisilla miehillä huhutaan olevan isommat tiedäthän ja ainakin minua kiinnostaa saada täysmittaista housubooaa onnettoman katkaravun sijaan.
tuskinpa sinäkään haluat raiskatuksi tulla ja jos haluat, niin varmaan se onnistuu varsin hhelpostiOletko vähän takakireä? Tummaihoisilla miehillä huhutaan olevan isommat tiedäthän ja ainakin minua kiinnostaa saada täysmittaista housubooaa onnettoman katkaravun sijaan.
Todennäköisesti meni.Menikö naismatkustaja taksiin etuistuimelle?
Iidalta, mennä taksin etupenkille.Keneltä ja millainen teko?
Ehkä parempi sanoa, että harkitsematon teko.Iidalta, mennä taksin etupenkille.