ihqut potkarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli tästä mieleen, etttä ku jotkut laittaa niitä hakusanoja, mikä on ärsyttävää, ni vielä enemmän mua ärsyttää ihmiset, jotka laittaa "katso myös muut kohteeni, tulossa mm " ja sitten se lista. Laittaisi sit suoraan että hakusanoja. >:(

Just. Ihmiset on sekaisin. Jotain tollasta froteekangasta varmaan saa esim. metsolan sivuilta tilattua ja vois tehdä tuon tapaisia ihan itse huomattavasti halvemmalla. Mutta eihän ne toki olisi me&i. Onks toi niinkun joku statussymboli? Lapsen kilpavarustelua?

[QUOTE="tiimarinvihko";25151770]Just. Ihmiset on sekaisin. Jotain tollasta froteekangasta varmaan saa esim. metsolan sivuilta tilattua ja vois tehdä tuon tapaisia ihan itse huomattavasti halvemmalla. Mutta eihän ne toki olisi me&i. Onks toi niinkun joku statussymboli? Lapsen kilpavarustelua?[/QUOTE]
niinpä, niinpä..

mä en edes lapselleni kehtaisi varmaan laittaa tuollaista taikka jotain meandin sydänpyllyhaalaria...

Mä haluaisin noi haalarit meidän lapselle, mutta en todellakaan edes harkitse ostaa noilla hinnoilla... :) Kerran koitin huutaa samanlaisia mutta kävi niin kuin arvelinkin, hinta nousi korkeaksi (silloin taisivat mennä 35 eurolla, halvalla siis noihin nähden... :D) ja annoin olla. Pitäisi käydä ostamassa kivoja kankaita ja pyytää mummua ompelemaan ;) Meillä on niin viileät lattiat että velourhaalarit on meillä suosikkeja konttaavalle lapselle, niitä vaan on aika vähän saatavilla.

Yhteistyössä