Ihqua! Mä pääsen ilmoittautumaan kouluun alkaen ens vuoden alusta, oon niin fiiliksissä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oli rahoituksen kanssa vähän sellaista pientä epävarmuutta, mutta nyt kaikki on kunnossa, ja mä voin soittaa heti huomenna olevani listoilla!! JIPII!!! :D :D
Oon tiennyt perjantaista asti, mutta en oo puhunut muille kuin miehelle ja äidille, mutta joidenkin kanssahan tätä on pakko vähän juhlia... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Hieno homma. Onnea opiskelupaikasta :wave:

Kiitos kiitos kovasti. Tää on mahtava käänne tähän väliin: oli vähän turhauttavaa töiden hakemista, kun tiesi ett ei tuu jäämään niihin kuitenkaan kuin hetkeksi ennenkö sitt on mahdollisuus koulutukseen. Onneksi se mahdollisuus tulikin aiemmin, mitä oli tarkoitus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Kiitos kiitos kovasti. Tää on mahtava käänne tähän väliin: oli vähän turhauttavaa töiden hakemista, kun tiesi ett ei tuu jäämään niihin kuitenkaan kuin hetkeksi ennenkö sitt on mahdollisuus koulutukseen. Onneksi se mahdollisuus tulikin aiemmin, mitä oli tarkoitus. =)

Uskaltaako kysya mita alaa sivuaa?

Joo tietty, voin kyll ihan sanoa: maskeeraaja.

Joo tietty, voin kyll ihan sanoa: maskeeraaja.

Wau. Upea juttu :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Onnea! :flower:

Onko se ihan normaalia päiväopiskelua?

Joo on, tosi lyhyitä päiviäkin vielä kaiken lisäksi. Mä tosin tekisin vaikka ympäri vuorokauden, syömättä ja juomatta, kunhan vaan pääsen sinne kouluun. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Onnea! Oletko siis hakemassa opiskelupaikkaa, vai oletko jo paikan saanut?

Se on siis enää ilmoittautumisesta kiinni, ei muusta. Tietysti jos on käynyt niin huono mäihä, ett paikat on täyttyneet tässä ajassa kun mä olen vatvonut rahapolitiikkaa, niin sitt joudun oottaan seuraavaa koulutuksen alkua. Mutt en usko..

missä alaa voi opiskella ? ihan ns normi opiskelua vai pitääkö olla paljon omaa rahaa ? itse hain kerran tampereelle vaan piti perua kun tuhansia maksoi kyseinen koulu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
missä alaa voi opiskella ? ihan ns normi opiskelua vai pitääkö olla paljon omaa rahaa ? itse hain kerran tampereelle vaan piti perua kun tuhansia maksoi kyseinen koulu

Joo, no kyll tää maksaa. Tuhansia. :ashamed:
Mutta on sitä huonompiakin sijoituksia..

juu on. itellä sama haave mut todellakin tyssää tuohon rahaan. ja kun äsken unohtui niin onnea paikasta! :)

juu on. itellä sama haave mut todellakin tyssää tuohon rahaan. ja kun äsken unohtui niin onnea paikasta! :)

Kiitos kiitos, toivottavasti säkin pääset toteuttamaan haavettasi jonain päivänä.. =)

kalliita nuo maskikoulut, itse olen käynyt 9 kkn koulutuksen. jos tosissaan haluat alalle jäädä, kannattaa käyttää kaikki harjoittelut ja tehdä kaikki ilmaiskeikat mitä koulun kautta tarjotaan sekä tyrkyttää itseään niin viimosen päälle KAIKILLE!! todella vaikea saada töitä jos ei ole "nimeä"

kalliita nuo maskikoulut, itse olen käynyt 9 kkn koulutuksen. jos tosissaan haluat alalle jäädä, kannattaa käyttää kaikki harjoittelut ja tehdä kaikki ilmaiskeikat mitä koulun kautta tarjotaan sekä tyrkyttää itseään niin viimosen päälle KAIKILLE!! todella vaikea saada töitä jos ei ole "nimeä"

Ootko sä alalla? Siis saitko töitä? Mua kiinnostaa kyllä kuulla kokemuksia ja vinkkejä, tässä jo tulikin heti pari. Kiitos niistä. =)
Toi koulu on tosi hyvä maineinen ja nimekäs, lyhyempi kurssi kuin sulla on ollut mutta luotan tohon kouluun tosi paljon (otin etukäteen selvää kahdesta eri koulusta ) ja päädyin siksi tähän. Aikomus on todellakin jäädä alalle, aloitan vaikka sokoksen kassana kauneusosastolla, ihan mitä vaan. :whistle: Tietty parempi, jos ei tarvis alottaa sieltä. :ashamed:

Yhteistyössä