Ihonpuhdistua kosmetologikoululla/ kosmetologi HKI?

• Viestiketjun aloittaja emppuli
  • Ensimmäinen viesti
emppuli
Nyt tarvii piristystä ja varasin ajan kosmetologikoululle.Onko kukaan käynyt,osaavatko asiansa vai pitäisikö mennä kosmetologille ihan ja maksaa enemmän?
Osaako kukaan vinkata hyvää ja kotiäidin kukkarolle sopivaa kosmetologia Helsingissä/Vantaalla?

olen käynyt
Jos sulla on tosi paha ja paljon työtä vaativa akne-iho, älä mene opiskelijoiden käsiin, ovat tympäänrynteitä kun joutuvat tekemään töitä jonkun semmosen naaman parissa, että "toi ei ole pessyt naamaansa moneen vuoteen..." asenne.

Tosin ei ne koulutuksenkaan saaneet kosmetologit oikein viitsi putsata pahaa akenihoa, aina jossain vaiheessa tulee se valitus, että on niin iso työmaa toi sun naamasi.. juuri kunkuvittelee että nyt se löytyi, se hyvä kosmetologi joka jaksaa ja viitsii.. saavat nimittäin rahansa h

olen käynyt jatkaa
.... ongelmia koneen kanssa, lähti kesken lauseen.. Jatkuu siis..

kosmetologit nimittäin saavat rahansa helpommallakin kuin akneongelmiasten ihojen kimpussa taiteillen.. ja

olen käynyt jatkaa
.... ongelmia koneen kanssa, lähti kesken lauseen.. Jatkuu siis..

kosmetologit nimittäin saavat rahansa helpommallakin kuin akneongelmiasten ihojen kimpussa taiteillen.. ja

olen käynyt
Sitten sinne vaan. Opiskelijat tekee muuten ihan hyvää työtä, ja ope valvoo. Mutta tätä minun tosi vaikeaa ja isotöistä akneihoa ei kukaan ole jaksanut.. joten en ole käynyt kosmetologilla moneen vuoteen, vaikka kerran kuussa oikeasti pitäisi. Mutta en jaksa kuunnella sitä marinaa, että miten isotöinen naama mulla on, kun kuitenkin maksan siitä ja aika paljon.

Yhteistyössä