ihomuutoksia??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maikki

Vieras
Moikka,
Mulla on tullut tässä keskiraskauden tienoilla hirveästi finnejä, naama, rinta ja selkä on ihan täynnä ja näyttää mahaankin jo leviävän. Lisäksi on karvoja ruvennut kasvamaan mahaan ja alaseläntienoille. Onks nää jotaki hormonallisia juttuja? :-O

Hormoonihommia! Minulla ilmestyi tietyssä raskaudenvaiheessa todella kipeitä finnejä esim. nilkkaan, polveen, reiteen... siis mitä ihmeellisimpiin paikkoihin! Normaalisti niitä on ollut vain silloin tällöin kasvoissa.

Luulisin että ovat hormoonihommia!!!Itselläni alku aikoina naama oli täynnä pieniä näppyjä,onneksi ei ole enää.Karvan kasvu on nopeutunut;kainaloihin kasvaa samantien uudet kun ajaa,samoin sääret ja alapää...samoin naamassa on sellaista valkoista ""nukkaa"" ja maha täynnä valkoista karvaa..ei mahassa häiritse mutta naamassa inhottavia.Mies sanookin mua karvamahaksi... ; )
Toivottavasti tämä on ohimenevää,hiukan aikaa täytyy kestää vielä

Okei, nyt roudaan vauvakuumeisen ukon lukeen tätä palstaa: eihän kukaan hullu ryhdy raskaaksi kun se on noin hirveetä: oksettaa, paikat repee, raskausarpia, selluliittiä - ja sit vielä muuttui karvaiseksi pitsanaamaksi! Kammottavaa.

Juu kiitos vaan mut ei kiitos. Mä en suostu.

Tsemppiä tämän tien valinneille. Toiv. lopputulos on kaiken tuon tuskan väärti. Mä en kyllä kestäis vaan tulisin hulluksi. Ja kai nämä jutut saa meihenkin miettimään asiaa vielä uudelleen.

Ei kyl ihme että miehet haikaa nuorempien perään jos kitisevien kakaroiden lisäksi vaimokin on 'tuoretta' kamaa raskauden ja synnytysten takia. Yöks.

Sori joo, ei ollut tarkoitus olla provo mut järkytyin ihan aidosti kun luin täältä näitä juttuja.

Mä en vaan pysty kuvittelemaan että selviytyisen kaikesta tosta hengissä tai täysjärkisenä. Siis voi luoja.

Kunnioitan kyllä nyt entistä suuremmin äityiden valinneita. Mä taidan tyytyä hankkimaan elämyksiä ja elämänsisältöä itselleni ihan muilla keinoin. Musta ei oo tähän.

Kiesukselle: Niin huomaa, että et olisikaan valmis äidiksi koska pinnalliset asiat ovat tärkeämpiä kuten oma ulkonäkö. Eikä lähes kaikilla tule noita ongelmia mitä täällä kerrotaan. Mun ulkonäkö ei ole yhtään muuttunut, en lihonut (kaikki vain vauvan painoa yht.8), ei raskausarpia nyt rv 39+2, eikä pahemmin kipuiluja. Mutta joo ehkä raskaus sovi kaikille, siihen täytyy valmistautua kun tulee raskaaksi että voi ehkä joutua luopumaan jostain, mutta itse koen arvokkaana asiana ja kasvamisena ihmisenä.

Jep, kun mun ulkonäköä ei oo raskaus pilannut niin nappaan teidän ukot; ette usko kuulkaa moniko ukkomies, ja vielä sellainen jolla pienet lapset kotona, etsii epätoivon vimmalla naista tuolla kaupungin yössä...

On varmaan joo lapsi ulkonäköä tärkeämpi mut ei pidä ihmetellä jos ukot sit lähtee lätkimään.

pinnalliselle: Niin onhan sua kiva käyttää ja heittää pois! Kuitenkin kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Ja kyllä se vaimo/avopuoliso on kuitenkin on turvallinen ja jonka kanssa on koettu maailman ihanin kokemus eli lapsen syntymä! Mutta elä sinä siinä uskossa, että olet jotenkin ihmeellinen!
Sitäpaitsi miehet yleensä tykkää naisista jotka ovat äidillisiä ja hoivaavia, sinä taidat olla kaukana siitä?!

pinnalliselle vielä; niin miksiköhän miehesikin toivoo/ajattelee lasten hankintaa? Taitaapi kohta miehesi sut jättää, ja etsiä naisen joka on valmis äidiksi, eikä välitä ulkoisista sekoista!

Minulla on myös naama kuin rupinen peruna, eli pientä näppyä ja finniä on ilmaantunut. Reisien sisäpintaan ja sääriin on karvaoitus lisääntynyt ja toivon hartaasti niiden häipyvän pian synnytyksen jälkeen.

Nää provot on hauskoja ihmisiä! ;) Pakko kysyä, että miksihän ihmeessä sinulla ei sitten ole minkäänlaista miestä, jos olet niin ihana?! Ja miksi ihmeessä haluat varatun ukkomiehen? Eikö rahkeet riitä muuhun?

Jaa-a...Pinnallinen... sinulla taitaa olla todella heikko itsetunto, täytyy päteä sillä kuinka monta ukkomiestä/varattua miestä saat napattua! HAH! :D Kerrohan minulle mitä saat siitä?! En voisi kuvitellakaan koskevani ukkomiehiin, torjunut olen jokaisen joka on kohdalleni osunut! Eikö sinkkumiehet lähde mukaasi? ;)

Hih..tulipa tästä ""hauska keskustelu"".. No kiva, etten ole ainut karvainen ja finninen. ;-) Minun mieheni ei kyllä ole moksiskaan miun ulkoisista muutoksista. Sanoo, että olen seksikäs, kun maha kasvaa :-) (Vaikkei miusta itsestäni olo aina kovin seksikkäältä tunnu, heh..) Ja kyllä se oma mies oli joka jo vuoden puhui ja taivutteli minua vauvahommeleihin :-) Semmosia ne miehet vaan on.
En usko, että ne erot ja miesten syrjähypyt (yhtälailla myös naisten) johtuu siitä, että vaimo (tai tyttöystävä) näyttää siltä ja tältä vaan todellinen syyhän on keskinäisissä väleissä, jos niitä ei hoida uuden tulokkaan tultua taloon.

Yhteistyössä