Iho-ongelmista kärsivät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kerronpas teille, että jos haluatte päästä eroon näppylöistänne, kannattaa ehdottomasti kokeilla mutasaippuaa! Itse olen kokeillut melkeinpä kaikkea laidasta laitaan; erilaisia puhdistustuotteita apteekista, marketeista jne, reseptilääkitystäkin. Nyt kun ostin mutasaippuan, jo viikon käytön jälkeen iho on kirkkaampi, tasaisempi ja kuulaampi ja puhtaampi kuin varmaan ikinä. Ihan uskomatonta. Ja käy muuten kaikille ihotyypeille.

Kokeilkaa siis ihmeessä:) Omani tilasin netistä, mutta käsittääkseni sitä saa myös joistain luontaistuotekaupoista ja mahdollisesti myös Stockalta.

[QUOTE="sia";24974650]Onko tuolta: Tabita products - Hakutulos haulle: 'mutasaippua' - verkkokauppa[/QUOTE]

Just sieltä :) Jos hinta tuntuu toimituskuluineen liian suolaselta, ottakaa jotain muuta mukaan :D Itse tilasin kans saman sarjan semmosen kuorivan saippuan. Olin vähän skeptinen varsinki sen suhteen, koska palasaippuat yleensä kuivattaa mun ihoa ihan hirveästi, mutta pehmeenä on kyllä pysyny. Ihana ku voi vihdoinki hymyillä aamuisin ku näkee itsensä peilistä...

on tosiaan suolainen hinta, saippua maksaa 6 e mutta loppusumma on 17,80, en ymmärrä koska postikulut näyttää olevan 5,80. Epäilyttävää, en uskalla tilata.. Hitto, juuri kun ajattelin että tässä ratkaisu mun huonoon ihoon :(

[QUOTE="reija";24974731]on tosiaan suolainen hinta, saippua maksaa 6 e mutta loppusumma on 17,80, en ymmärrä koska postikulut näyttää olevan 5,80. Epäilyttävää, en uskalla tilata.. Hitto, juuri kun ajattelin että tässä ratkaisu mun huonoon ihoon :([/QUOTE]

Sieltä saa tilattua myös laskulla! Eli tuotteet tulee postiin, paketissa on lasku mukana. Maksat siis vasta kun tuotteet jo sulla :)

Siis hetki...loppusumma 17,80 pelkästään sen saippuan jos tilais..? Onpas jännä.. Tarkista se ostoskori, jos sinne oot vahingossa jotain muuta laittanu?
TAi sit käy kyseleen luontaistuotekaupoista tai sieltä stockalta. Luulis että löytyy:)

[QUOTE="vieras";24974799]La Curen mutasaippuita saa myös luontaistuotekaupoista ja voimennä suoraan hakemaan. Sivuilla lista myyvistä paikoista.[/QUOTE]
Ei näköjään enää luekaan.

Yhteistyössä