A
apuja kaivataan
Vieras
oon pettyny meikkeihin. mitkään ei peitä sateenkaaren kirjavaa ihoa (coperosa, todella tummat silmän aluset, maksaläiskät), ja sitten se meikki ei kestä... ja meikki paakkuuntuu silmän alle juonteisiin. on kokeiltu nestemäiset meikkivoiteet, kiinteet, mineraalimeikit....
olen käyny asiantuntialla ja ne vain suosittelee omasta mielestään hyvää meikkiä, joka ei kuitenkaan toimi mulla.
taidan vetää paperipussin päähän kun meen ihmistenilmoille. tulee liian kalliiksi tämä kaiken maailman kokeilu. mistä sais oikeesti apua tähän iho-ongelmaan. kosmetologilla käyny, ja siellä ei oikeen apua irronnu. sain kyllä omalle iholle sopivat hoitotuotteet.
muita samojen ongelmien kanssa painivia??
olen käyny asiantuntialla ja ne vain suosittelee omasta mielestään hyvää meikkiä, joka ei kuitenkaan toimi mulla.
taidan vetää paperipussin päähän kun meen ihmistenilmoille. tulee liian kalliiksi tämä kaiken maailman kokeilu. mistä sais oikeesti apua tähän iho-ongelmaan. kosmetologilla käyny, ja siellä ei oikeen apua irronnu. sain kyllä omalle iholle sopivat hoitotuotteet.
muita samojen ongelmien kanssa painivia??