iho-ongelmat ja mahdoton meikkien etsintä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja kaivataan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja kaivataan

Vieras
oon pettyny meikkeihin. mitkään ei peitä sateenkaaren kirjavaa ihoa (coperosa, todella tummat silmän aluset, maksaläiskät), ja sitten se meikki ei kestä... ja meikki paakkuuntuu silmän alle juonteisiin. on kokeiltu nestemäiset meikkivoiteet, kiinteet, mineraalimeikit....
olen käyny asiantuntialla ja ne vain suosittelee omasta mielestään hyvää meikkiä, joka ei kuitenkaan toimi mulla.
taidan vetää paperipussin päähän kun meen ihmistenilmoille. tulee liian kalliiksi tämä kaiken maailman kokeilu. mistä sais oikeesti apua tähän iho-ongelmaan. kosmetologilla käyny, ja siellä ei oikeen apua irronnu. sain kyllä omalle iholle sopivat hoitotuotteet.
muita samojen ongelmien kanssa painivia??

osta lumenen punasuuden ja kiillon häivyttäjä puuteria.
beige/vihreä semmonen.
sillä saat sitä kirjavuutta pois.
sitten mee johonkin make up storeen tai blascolla hakemaan ihan kunnon meikkivoide ja kerro siinä sillä tädille nuo sun iho ongelmat niin saat ammattilaisen neuvpt

sulla taitaa olla vikaa kosteusvoiteessa tms.
Hanki KUNNOLLINEN voide, joe blascon red neutralizer + meikkivoide, syntyy tulosta.
Tosin mikään ei tuo täydellisestä ihoa, sitä turha hakea!!!!

Korosta esim. kauniita ripsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
sulla taitaa olla vikaa kosteusvoiteessa tms.
Hanki KUNNOLLINEN voide, joe blascon red neutralizer + meikkivoide, syntyy tulosta.
Tosin mikään ei tuo täydellisestä ihoa, sitä turha hakea!!!!

Korosta esim. kauniita ripsiä.

mikä sitten on kunnollinen kosteusvoide?? yks ammattilainen suosittelee yhtä toinen toista, ja mikään ei tunnu toimivan.

tuo on vähän silleen et jos tasaisen ihon haluaa niin pitäis olla miljoona eri tuotetta. Kannattaa mieluummin miettiä jos satsais johonkin hoitoon, esim. ultraäänihoitoon vai mikä olikaan. Kallista, mutta loppujen lopuksi halvempi kuin jatkuvat meikkikokeilut.

niin sitä vielä että ne todella peittävät tuotteet näyttää kamalalta, pahemmalta kuin se ongelma mitä ne peittää. Et mun mielestä ei auta vaikka sinänsä oliskin toimiva tuote.

Oletko jo mineraalimeikkejä kokeillut? Ostostv:llä olet varmaan mainoksen nähnyt (Alyssa Milano). Kosmetologilta saa ainakin Youngbloodia ja Jane Iredalea, mutta muitakin on ja ulkomailta tilaamalla pääsee edullisimmin. Googleta!

Mineraalimeikkivoide!!!! ei tuki huokosia! itse kokeilin maybelinen(en tiedä miten kirjoitetaan) meikkivoidetta, sellainen lasinen pumppupullo systeemi ja oli tosi hyvä.Peitti hyvin mutta antoi ihon hengittää.Näpyt lähti, mutta kun ostin taas jotain toista rupes näppyjä tulemaan...

Mitä mineraalimeikkejä olet käyttänyt? Markettimineraalithan on ihan yhtä tyhjän kanssa, ne mitää mineraalimeikkejä ole. Ja sitten taas kempparipuolella on tosi pieni valikoima.
Kyllä ehdottomasti suosittelisin kääntymään ulkomaalaisten firmojen puoleen. Varmasti löytyisi iholle sopivat tuotteet.

suosittelen kans ihan ehdottomasti noita grimasin meikkipohjia,ovat yhtä peittäviä kuin blasconkin tuotteet,mutta kevyempiå,joten eivät tuki ihohuokosia ja ovat edullisiakin vielä lisäksi.

Yhteistyössä