Ihmisten itsekkyys on aivan uskomatonta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burn out?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

burn out?

Vieras
Näin ns. asiakaspalvelussa sen huomaan, kunnalla siis eli kunnallisista palveluista kyse niin jokainen asiakas pitää omaa asiaansa niin tärkeänä että pitäis päästä jonojen ohi. Jokainen kysyy, että miten jonon voi ohittaa, kun en MINÄ millään voi odottaa.

Oikeasi uskomatonta, samassa kunnassa satoja muita ihmisiä samassa jonossa, vakavasti sairaitakin, mutta silti jokainen on sitä mieltä että juuri MINUN pitäisi saada erityiskohtelua.

Mä en oikeesti tiennyt, ennen tätä työtä, että ihmiset tosiaan näkevät aina ja kaikessa vain itsensä.

Kun nykyihmisiä ei opeteta kunnioittamaan mitään. Ei siis yhtään mitään. Ei toisia ihmisiä, ei toisten ihmisten valintoja, ei parisuhdetta.. se on vaan kaikki mulle nyt ja heti !

Valitettavaa ja todella ärsyttävää. Mitään ei osata arvostaa.

Juu, todellakin. Sitten nää ihmiset tekvät vielä valituksia esim. hoitotakuun ylittymisestä, eivätkä tajua sitä että kunta saa siitä sakot ja rahat on taas pois meiltä veronmaksajilta eikä tilanne kunnassa siitä tietenkään parane.

Mut pahinta tosiaan meillä työntekijöillä jotka aina ne haukut saadaan niskaan kun mikään ei muka toimi, vaikka me itsekin ollaan samassa jamassa eikä myöskään jonojen ohi päästä.

Uusimmat

Yhteistyössä