Ihmisten huonokäytöksisyys (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
Siis voi että osaa olla pällejä ihmisiä. :headwall:
Myönnän että mullakin on joskus huonoja päiviä mutta silti yritän olla mukava ihmisille,varsinkin vieraille.Kavereille voikin kertoa jos pännii.

No,olin ruokakaupassa ja kävelin ulospäin kun myyjä huutaa jotain ja ajattelin että kai se jollekin muulle huutelee.Sitten yksi asiakaskin huusi heti perään että "Hei lehti jäi" ja sitten tajusin että mullehan ne huutelee.Siis mikä äänensävy sillä asiakasäijällä oli.. :kieh:
Ja sitten kun menin hakemaan lehteä niin ukko katto mua kieroon ja sano vaan että hymh.

Sitten tässä yksi päivä olin terveyskeskuksessa.Siellä olin jonossa ja sairaanhoitaja palveli erästä miestä.Hoitaja sanoi että reseptiä ei uusita mielellään ennen kun oot käyttäny reseptin loppuun,kun tässä on vielä yks lääkesatsi hakematta.Ukko sitten rupesi huutaan että "on se nyt kerpele kun täällä tulee äidit tuo lasta 35 asteen kuumeessa hoitoon ja heti pääsevät,mutta kun minä s**tana tuun tänne niin ei mitään tehdä.Ja toi lääkärikin on joku hiton osaamaton p.aska jolla palkka juoksee vaikkei mitään tee"

Meinasin mennä puolustamaan tota hoitajaa mutta onneks ukko lähti pois.
Nyt sitä rupes miettiin että olikohan se lähihoitajan opiskelut sittenkään mun juttuni jos tällaisia ihmisiä sattuu kohtaamaan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Joo kyllä munkin mielestä ihmisten pitäis osata hillitä raivonsa ja osata käyttäytyä fiksusti. Onnea opiskeluihin :flower: Karkkuunko meet?

En mene sinne vaikka hainkin

Olisko se ollu lähin? Mihis nyt sit meet?

Laitoin yv:tä. :wave:
Ei olis ihan lähin ollut.

Joo kyllä munkin mielestä ihmisten pitäis osata hillitä raivonsa ja osata käyttäytyä fiksusti.
Peesi.

Kaupan kassa otti tuotteesta väärän hinnan ja jäin selvittelemään sitä. Takana oleva mies raivostui ja alkoi huutaan jonon liikkeen hidastamisesta ja ois muutakin tekemistä ja infopisteessä nuo asiat hoidetaan. Aikaa ei oikeasti mennyt paljon, eikä jonoa ollut mitenkään pitkästi. Hymyilin vain takaisin. Minua on vaikea saada suuttumaan, provosoitumaan tai lähtemään mukaan sanaharkkaan. Olen viilipytty tuollaisissa tilanteissa ja monesti huutaja tekee vain itsestään typerän, jos yksin huutaa, eikä saa millään toista mukaan. Minulla ei ilmekään värähdä, kun eräs todella tulisieluinen ystäväni ottaa (jatkuvasti jostain) herneen nenään ja se vasta häntä sitten ärsyttääkin. ;)

Tuosta lähihoitajaksi opiskelusta.. Itse kun olen jopa piakkoin valmistuva, niin - minun silmääni pistää terveyskeskuksissa eniten ne tylyt HOITAJAT. Asiakkaat ovat asiakkaita, heidän on helppo purkaa huono olonsa hoitajiin mutta hoitajat ovat ammattilaisia, joiden pitäisi käyttäytyä sen mukaan ja käyttäytyä ammattilaisen tavoin eli olla ystävällinen eikä jopa v-ttuilla potilaille tms.

Ja niistä vanhuksista.. jotkut vanhukset ovat äreitä ja tulevat aina olemaan :D Usein siihen käytökseen voi kuitenkin liittyä joku sairaus.. ja kuten sanottua, ei kaikki siihen tartte sitä sairauttakaan. Mutta mulle on työharjoittelujaksoonkin (n. 1kk) ehtinyt mahtua kokemus, että joku mummu on tosi tyly ja epäystävällinen, mutta kun on tutustunut häneen paremmin, onkin muuttunut ihan eri tyypiksi, iloiseksi ja mukavaksi ja juuri sellainen on yksi niitä hetkiä, joitten vuoksi on mukava niitä vanhuksia hoitaa =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Siis voi että osaa olla pällejä ihmisiä. :headwall:
Myönnän että mullakin on joskus huonoja päiviä mutta silti yritän olla mukava ihmisille,varsinkin vieraille.Kavereille voikin kertoa jos pännii.

No,olin ruokakaupassa ja kävelin ulospäin kun myyjä huutaa jotain ja ajattelin että kai se jollekin muulle huutelee.Sitten yksi asiakaskin huusi heti perään että "Hei lehti jäi" ja sitten tajusin että mullehan ne huutelee.Siis mikä äänensävy sillä asiakasäijällä oli.. :kieh:
Ja sitten kun menin hakemaan lehteä niin ukko katto mua kieroon ja sano vaan että hymh.

Sitten tässä yksi päivä olin terveyskeskuksessa.Siellä olin jonossa ja sairaanhoitaja palveli erästä miestä.Hoitaja sanoi että reseptiä ei uusita mielellään ennen kun oot käyttäny reseptin loppuun,kun tässä on vielä yks lääkesatsi hakematta.Ukko sitten rupesi huutaan että "on se nyt kerpele kun täällä tulee äidit tuo lasta 35 asteen kuumeessa hoitoon ja heti pääsevät,mutta kun minä s**tana tuun tänne niin ei mitään tehdä.Ja toi lääkärikin on joku hiton osaamaton p.aska jolla palkka juoksee vaikkei mitään tee"

Meinasin mennä puolustamaan tota hoitajaa mutta onneks ukko lähti pois.
Nyt sitä rupes miettiin että olikohan se lähihoitajan opiskelut sittenkään mun juttuni jos tällaisia ihmisiä sattuu kohtaamaan. :|

ja tuo ei varmasti ole edes pahimmasta päästä,jotkut osaa olla tosi v-maisia

:/

Yhteistyössä