Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja jumbo*:
Hei vaan hei!
Täällä olis nainen jolla pituutta 186cm. Korkoja sitä ei paljoa käytellä. Itseni mielestä en paljoa naiselliselta enää näytä vaikkakin muiden mielestä kyllä kun on pelkkää jalkaa..

Mut kyllä sitä ihmiset tuijottaa mua ihan tarpeeks ja kaikkee tullaan kyllä kommentoimaan. Tosin papereita ei kyllä oo kyselty vuosiin vaikkakin olen vasta vähän reilu parikymppinen.
Että kyllä sitä "ongelmia" sammallai on pitkilläkin että lyhyillä.
Me lyhyet voidaan tosiaan vaikkapa korkokengillä luoda pituutta lisää, pitkät taas eivät voi pituutta vähentää. Ei varmaan pitäisi siis lyhyiden valittaa. :/
Näinhän se on.
Ja mä oon ainakin oppinu sen et ajatelkoot muut ihmiset ihan mitä tahansa haluaa. En jaksa enää välittää muiden ihmisten kuikutteluista yms..
Että tekin "lyhyet", älkää välittäkö. Mitä helv... väliä sillä on mitä muut ajattelee?? Mulla ainakin on muutakin tekemistä kun vaivata omaa nuppiani sillä. Pienestä pitäen kun on kytätty pituuttani ja on tullu vaikka ja mitä kommenttia siitäkin et oonko edes suomalainen.
Vaikka pituutta on se 186cm ni sen oon oppinu etten enää jaksa kulkea kyyryssä vaan hyvässä ryhdissä.