K
"Kaveri"
Vieras
Minulla on kaksi hyvää ystävää toinen niistä on mies ja toinen niistä nainen. Nyt tilanne on se, ettei tämä minun naisystävä tule toimeen tämän miehen kanssa ollenkaan. Naisen mielestä mies vain tavoittelee omaa etuaan, pelaa peliä ja on epäluotettava. Mitään sen kummempaa "todistetta" tuollaisesta ei ole.
Minä taas nään miehen vähän yksinäisenä ja ujona tosi vaikeasti lähestyttävänä.
Tulen molempien kanssa hyvin toimeen enkä tosiaan haluaisi menettää kumpaakaan kaveria heidän, lähinnä siis tämän naiskaverini, epäilysten takia. Vielä vuosi sitten oltiin hyvä porukka.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mihinkään emme voi lähteä kolmistaan, koska ilta menisi mököttäessä. Onko tuo naispuoleinen ystäväni nyt sitten mustasukkainen, vai olenko tosiaan liian sinisilmäinen tuon miehen suhteen?
Minä taas nään miehen vähän yksinäisenä ja ujona tosi vaikeasti lähestyttävänä.
Tulen molempien kanssa hyvin toimeen enkä tosiaan haluaisi menettää kumpaakaan kaveria heidän, lähinnä siis tämän naiskaverini, epäilysten takia. Vielä vuosi sitten oltiin hyvä porukka.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Mihinkään emme voi lähteä kolmistaan, koska ilta menisi mököttäessä. Onko tuo naispuoleinen ystäväni nyt sitten mustasukkainen, vai olenko tosiaan liian sinisilmäinen tuon miehen suhteen?