ihmisill on hirveitä summia säästössä tileillään

vierailija
Niin keskiarvo on jossain päälle kymppitonni. Johtuu siitä, että siellä on mummoja ja pappoja, jotka lepuuttavat säästöjään tileillä, kun eivät uskalla sijoittaa. Niillä voi olla 150 000€ tilillä katetta. Nähnyt tämän omin silmin, kun olen ollut pankissa töissä.

Mutta mediaani oli noin 3000€. Tarkoittaa sitä keskimmäistä summaa, josta puolella osalla on jotain sen yli ja puolella kansasta jotain sen alle.
 
vierailija
Eipä ole mittään.Kolme lasta ja työttömänä olen.Käteen jää n.400-600e.kk.Mies pienituloinen ja velkainen.Emme saa asumistukea emmekä sossutukia. Tästä eletään 5 henk.perhe.En tajua mitä ilta-sanomissa mummut ja vaarit valittaa,kun käteen jää vain tonni. TONNI,siis 2-3x.enemmän kuin meillä.Meillä ei ole koskaan jäänyt tonnia käteen.Ei edes silloin,kun kävin kokoaika-töissä. Ostamme tästä summasta siis kaiken,vaatteet,huvit,ruoat yms..... Vielä ollaan hengissä kaikki..Mahtaa rikkaita kapitalisteja vituttaa.P.S Mun lapset on kauniita... viittaus laulun sanoihin, kyllä köyhän lapsi on kaunis...
 

Yhteistyössä