Ihmiset tulee perheen voimin risteilylle mutta miksi vanhemmat juo itsensä aivan räkäkänniin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ymmärrä
Mä olen myös ihmetellyt tuota. Eikä tuo rajoitu vain risteilyihin vaan lennetään etelään ja siellä vedetään kännejä vaikka lapset mukana. Itse olen olen ollut jo alle kouluikäisen lapsen kanssa laivalla enkä todellakaan vetänyt kännejä. Ruoan kanssa join lasin valkkaria ja siinä se. Myöhemmin tapasin miehen ja olemme tehneet joitakin matkoja vähän kauemmas ja ihan asiallisesti ollaan silloinkin oltu, ei mitään kännejä.

Nyt mun lapsi on lähes täysi-ikäinen joten ei enää haittaa. Lähinnä teiniä harmittaa kun ei saa ravintolassa ruoan kanssa viiniä tms. niin kuin aikuiset. :D Ensi vuonna tilanne muuttuu kun lapsi täyttää 18. Ei sillä, että lomareissut silloinkaan muuttuisi kännäämiseksi koska se ei todellakaan ole reissujen tarkoitus vaan tutustuminen nähtävyyksiin ja muihin paikkoihin. En tajua mitä järkeä on mennä ulkomaille vetämään perskännit, niitä vedetään melkein joka päivä, ollaan krapulassa eikä välttämättä edes muista kaikkea. Mitä järkeä. Tuon voi tehdä kotonakin jos tarvetta tuollaiseen on.
 
vierailija
Eikö edes toisen vanhemman pitäisi seurata mitä lapset tekee. Olin kylpylässä ennen tätä korona-aikaa ja vedessä oli ilmeisesti sisarukset. Vanhemmat oli varmaan ajatelleet, että hieman vanhempi sisko katsoo tämän n. 6 v. pikkuveljensä perään vedessä. Tämä pikkuveli räpikoi epätoivoisesti paniikissa ja pää oli meni ajoittain jo veden alle. Autoin lasta , kysyin voinko ottaa käsistä kiinni ja saatoin hänet sell. paikkaan missä jalat ylettyi pohjaan. Molemmilla vanhemmilla oli tuopit edessä, en tiedä olivatko kuinka humalassa. Mutta eipä ainakaan kiinnostanut missä heidän 6 v. poikansa mahdollisesti oli.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eikö edes toisen vanhemman pitäisi seurata mitä lapset tekee. Olin kylpylässä ennen tätä korona-aikaa ja vedessä oli ilmeisesti sisarukset. Vanhemmat oli varmaan ajatelleet, että hieman vanhempi sisko katsoo tämän n. 6 v. pikkuveljensä perään vedessä. Tämä pikkuveli räpikoi epätoivoisesti paniikissa ja pää oli meni ajoittain jo veden alle. Autoin lasta , kysyin voinko ottaa käsistä kiinni ja saatoin hänet sell. paikkaan missä jalat ylettyi pohjaan. Molemmilla vanhemmilla oli tuopit edessä, en tiedä olivatko kuinka humalassa. Mutta eipä ainakaan kiinnostanut missä heidän 6 v. poikansa mahdollisesti oli.
Kun on oma lapsi, sitä jostain syystä katsoo aivan "eri silmällä" myös toisten lasten perään ja osaa olla huolissaan.
 

Yhteistyössä