Ihmiset pelkää minua koska

miksi pitäs kierrellä ku asiat voi sanoa suohraanki?
mielipide on kaikilla, osa ei vain sano sitä äähneen.. minun mielipie kyllä kuuluu
aina äänessä, jopa nukkuessa
jos musta on valkosta se kans on. yritäppä väittää muuta
kaikki on hyvin kuhan muut ymmärtää että olen oikeassa :ashamed:

"vieras"
Ei,kyllä ne "pelkää" ( = välttelee mahdollisimman paljon ) sua ihan vaan siks, kun oot TAAPEROIMETTÄJÄ. ne kun on aina veemäisiä kiihkoilijoita ja koskaan ei voi tietää missä n tissisä esiin vetää sille viis vuotiaalleen.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22088442]Eihän sulla edes ole silmiä.[/QUOTE]

vähän niiku ei sullakaan ole aivoja, mutta kovasti koitat aina aivotuksias tännekin palstalle suoltaa :rolleyes:

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22088446]vähän niiku ei sullakaan ole aivoja, mutta kovasti koitat aina aivotuksias tännekin palstalle suoltaa :rolleyes:[/QUOTE]

Ja sun "aivoistas" sitten lähtee tuollaista matskua liikenteeseen? Enpä noilla kehuskelis.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22088460]Ja sun "aivoistas" sitten lähtee tuollaista matskua liikenteeseen? Enpä noilla kehuskelis.[/QUOTE]

Niin,huoh. Ethän sä osaa edes vittuilla. Otan osaa !

Beep
[QUOTE="vieras";22088431]Ei,kyllä ne "pelkää" ( = välttelee mahdollisimman paljon ) sua ihan vaan siks, kun oot TAAPEROIMETTÄJÄ. ne kun on aina veemäisiä kiihkoilijoita ja koskaan ei voi tietää missä n tissisä esiin vetää sille viis vuotiaalleen.[/QUOTE]

:LOL:

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22088467]Niin,huoh. Ethän sä osaa edes vittuilla. Otan osaa ![/QUOTE]

Ei ole tatkoituskaan vittuilla, en halua bannia :D

Faktan vain totesin. Sekään ei sinua imarrellut.

Yhteistyössä