Ihmiset kyllä täällä tarttuu jokaiseen kauhuskenaarioon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitä tuosta sikainfluenssasta on. Yhtä kovalla kiihkolla tehtyä avausta en ole nähnyt niistä jutuista, joissa on tehty spekulaatioita siitä miten lievä se sikatauti todennäköisesti tulee olemaan tai siitä, kun asiantuntijat moittii lehdistöä ja WHO:ta turhan paniikin lietsomisesta.

Mutta ei... on kiva tehdä pelotteluketju siitä miten aamulehdessä kerrotaan, että mitä pahimmillaan voisi tapahtua. Minä olen nähnyt tiputaudistakin tunnin mittaisen dokumentin missä selostetaan hyvin yksityiskohtaisesti mitä pahimmillaan tulee tapahtumaan ja dokumentti päättyy lauseeseen "näin tuskin kuitenkaan tulee käymään ja tämä on vain pahin uhkakuva".

No ei se mun mielestä ole pelottelua, jos kerrotaan, miten pahimmillaan voi käydä. Tai ei se ainakaan pelota mua. Hyvähän se on faktoja tietää. Voihan vaikka ydinsota puhjeta, tai muuta vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
No ei se mun mielestä ole pelottelua, jos kerrotaan, miten pahimmillaan voi käydä. Tai ei se ainakaan pelota mua. Hyvähän se on faktoja tietää. Voihan vaikka ydinsota puhjeta, tai muuta vastaavaa.

Tai tulla maailmanloppu syystä a, b tai c. Mut ei se murehtiminen ja panikointi sitä asiaa muuta.

Kaikkea voi tapahtua. Vaikka joku iskeä sua kirveellä päähän kun olet metrossa matkalla. Yksi sikatauti ei ainakaan mua hetkauta. Onhan nää ebolat, lintuinfluenssat, hullunlehmäntaudit ja muut nähty. Enemmän mua pelottaa hiv:n leviäminen, saasteet ja kasvihuoneilmiö.

Yhteistyössä