Ihmisen ikävä toisen luo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon ollut jo pitkään sinkkuna eikä ole ollut mitään säpinää kenenkään kanssa... Ja kaipaan niin paljon toista ihmistä, jonkun syliin jne... Tahtooooooo :( Ikävä.... Mistä te muut olette löytäneet eron jälkeen uuden miehen? En oo kauheasti käynyt baarissa, silloin kun käyn en kyllä löydä sieltäkään kettään :( Suomi24:ssa ollut treffi-ilmotus jo tosi pitkään, mutta flaksi ei vaan käy :( En tie missä vika, olen suhteellisen nätti (toiset jopa sanoo kaunis ja seksikäs :D )... Miten te niitä miehiä baarista löydätte?

Neuvoa kehiin mammat miten sieltä baarista löytää seuraa? :D :D Hakusessa ei pelkkä seksiseura vaan jotain enemmän... Onko ihan kaukaa haettu idea löytää sellasta enää 31vuotiaana? :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Osta:
:D :D

Mä oon siis palstan ainoa epätoivonen sinkku joka kaipaa hellyyttä :(

Tuskin. Luulen että palstalla on paljon varattujakin sinun tilanteessasi.

Hyvä, mä jo pelästyin et olenko ainoa :( En mä nyt ketään mitenkään hakemalla hae, mut jotenkin tänään tuli tosi yksinäinen olo... Oon vuosia ollut sinkkuna ja joskus sitä kaipaa muutakin kuin lapsen haleja ja pusuja :(

Hyvä, mä jo pelästyin et olenko ainoa :( En mä nyt ketään mitenkään hakemalla hae, mut jotenkin tänään tuli tosi yksinäinen olo... Oon vuosia ollut sinkkuna ja joskus sitä kaipaa muutakin kuin lapsen haleja ja pusuja :(

Mä en ole koskaan innostunut tuosta, baarista mies-jutusta. En ota koskaan tosissani baarissa tapaamiani ihmisiä.
Harrastukset ja matkustelun olen todennut hyviksi tavoiksi tavata kiinnostavia tyyppejä. :)

Mä en ole koskaan innostunut tuosta, baarista mies-jutusta. En ota koskaan tosissani baarissa tapaamiani ihmisiä.
Harrastukset ja matkustelun olen todennut hyviksi tavoiksi tavata kiinnostavia tyyppejä. :)

Mulla ei ole mahdollisuuksia harrastaa mitään, lapsenvahti ongelma :( Enkä mä ikinä mistään lähikaupasta ketään oo löytänyt, vaikka toiset sanoo että sieltä se unelmien trinssi löytyy :D

Kyllä siä sen oikeen viälä löyvät :hug:
Ei välttis baarist, iha vaik kauppajonosta! Jostain ihan varmasti sen viel löydät!

Mineen oo hyvä esimerkki, olin 2 lapsen yh, toinen 2v ja toinen ihan vauva. Ukko tuli hakeen iha kotont! Vanha tuttu (teiniaikanen "pano" ) kuuli et oon eronnu ja ties lapsistkii, tuli, otti ja jäi. Koht 8v ollaa yhes oltu ja yks biologisesti yhteine lapskii (isompia lapsiakii ominaan pitää, kuten myös lapset isänään ).

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kyllä siä sen oikeen viälä löyvät :hug:
Ei välttis baarist, iha vaik kauppajonosta! Jostain ihan varmasti sen viel löydät!

Mineen oo hyvä esimerkki, olin 2 lapsen yh, toinen 2v ja toinen ihan vauva. Ukko tuli hakeen iha kotont! Vanha tuttu (teiniaikanen "pano" ) kuuli et oon eronnu ja ties lapsistkii, tuli, otti ja jäi. Koht 8v ollaa yhes oltu ja yks biologisesti yhteine lapskii (isompia lapsiakii ominaan pitää, kuten myös lapset isänään ).

Ihana tarina <3

Yhteistyössä