ihmetyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murtunut83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murtunut83

Vieras
Haluan vain kysäistä, että onko muilla tapahtunut ns. luonnollinen kaeskenmeno? Eli ei lääkkeillä tai kaavintaa. Mulla todettiin tällainen viikko sitten. Lääkäri teki vain gynekologisen tutkimuksen ja ilmoitti, että kohdunsuu on auki eli selvä keskenmeno. Minusta se oli töykeää. Ultralla ei katsottu tai mitään muutakaan. Passitettiin kotiin ja toivotettiin hyvät joulut. Onko tämä ihan normaalia? Olin rv 8+5.

Mulla oli myös hiljattain keskenmeno. Viikkoja noin 6. En ehtinyt neuvolassa käydä kertaakaan. Kun vuoto tuli soitin neuvolaan ja kysyin jatkotoimenpiteitä. Mitään ei tarvitse tehdä, kaikki on kuulemma ok. Kyselin "vauvanyritystauon" pituutta, mutta sellaista ei kuulemma tarvitse pitää.

Suru keskenmenosta on edelleen, mutta toivoa en ole menettänyt. Ehkä vielä joskus saamme kaipaamamme pienokaisen.

Kiitoksia. Voimia sinullekin. Meillä täällä onneksi ilona pyörii vuoden ikäinen pikkupoika. Ei me tästä lannistuta. Jatketaan yrittämistä! Kyllä se onni vielä meitä potkaisee! Toivotaan niin ainakin. =)

Voi että. Samassa tilanteessa ollaan. Meilläkin just päikkäreillä vuoden ikäinen poika. Hän jos kuka tuo lohtua ja muuta ajateltavaa. =)

Ei lannistuta tästä, kyllä meillä ennenpitkää vielä omat "pikkukakkoset" on.!

Yhteistyössä