Ihmettelen todella anopin sanomisia! Ja loukkaannuinkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahastunut

Vieras
Kerroimme anopille raskaudestani, ja hän töksäytti, että "jumalauta että se pitääkin teidänki nuorena aloittaa, eikö muka voinut odottaa?"

Pikkusen veti sanattomaksi, sillä anoppi itse sai mieheni ollessaan 20-vuotias ja on aina kehunut, kuinka hyvä ikä se oli tulla äidiksi, kun rellestäminenkään ei kiinnostanut.

Toisekseen toinen miniänsä synnytti anopin ekan lapsenlapsen 21-vuotiaana, eikä anoppi ole mitään negatiivista tälle sanonut asiasta, päinvastoin.

Minä olen 22-vuotias ja mieheni 26, joten ei kyllä enää mitään teinejä olla, ja välillä tuntuu että olemme kypsempiä ja fiksumpia kuin anoppi itse. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mietippä 20 vuoden päästä kuinka teinejä te olette vielä.

22 vuotta on varmasti ihan käypä, joskin aikaisehko ikä alkaa hankkia lapsia.

Ja vaikkei olisikaan, ei anopilla ole asiaan mitään kommentoitavaa. Todella töykeää anopilta kommentoida toisten yksityisasioita jotka eivät hänelle kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja E:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mietippä 20 vuoden päästä kuinka teinejä te olette vielä.

22 vuotta on varmasti ihan käypä, joskin aikaisehko ikä alkaa hankkia lapsia.

Ja vaikkei olisikaan, ei anopilla ole asiaan mitään kommentoitavaa. Todella töykeää anopilta kommentoida toisten yksityisasioita jotka eivät hänelle kuulu.

No jospa anoppi tietää että kohta on hänellä taas lapsi kainalossa, kas kun mummon pitää saada viettää viikonloppuja lapsenlapsensa kanssa.

NO ainakin fiksumpia ja kypsempiä taidatte olla kun anoppi, mutta näin anoppina sanon että vaihdevuodet kyllä aiheuttaa aikamoisia tunnereaktioita joita ei aina itsekkään ymmärrä.

ei ole anoppi sanonut.. vaan oma äiti.. silloin kun ilmoitin kolmannesta.

"*kele, hankin sulle sterilisaation! Miten te nyt muka pärjäätte kun ei ole edes autoa.."

anoppi on ollut jokaisesta hyvillään..

ja oma äitikin muuttanut kantaansa sanomisiin kun oli kokonaisen vuoden pois meidän kuvioista..niin loukkaannuin äitini sanoista..

nyt kuudes lapsi tulossa ja äiti on ihan innolla mukana..sillä verukkeella kun veljeni perheelle tulee samoihin aikoihin perheenlisäystä...mutta nou hätä..me kyllä pärjätään ja jos aukoo suutaan pahasti niin se on mummolle jäähyjä.. :D jos ottais minuutti per ikä vuosi niin mummo istuisi nurkassa tunnin kerrallaan :laugh:

Ehkäpä anopin oma raskaus silloin 20-vuotiaana tuli kuitenkin hänelle liian aikaisin, vaikka sitä ei tietty kenellekään saattanutkaan tunnustaa. Voisiko kommentit johtua tästä? Tai onko toisen miniän lapsi useasti anopilla hoidossa vaikka tämä ei niin välittäisikään? Ehkä ajattelee että teidänkin lastanne tarvitsee hänen ihan kohta olla hoitamassa, eikä voisi vähempää kiinnostaa piikominen? Tai sitten on vaan töksäyttelevää sorttia.

rumasti oli sanottu anopilta.Ootteha te aikuisia ihmisiä ja ennenvanhaan tuos iäs saatto olla jo kakski lasta.ite oon saanu lapset vajaa29v ja vajaa 31v ja jos voisin vielä vaihtaa,olisin tehny ne mieluummin 19 ja 21v :)

Muuten mulle on ihan sama mitä ajattelee, tai onko kenenkään muun mielestä sopiva ikä (itse en todellakaan epäröi), mutta suututtaa, että nimenomaan meitä pitää alkaa "morkata", vaikka itse kuten myös toinen miniänsä on saanut esikoisensa nuorempana kuin minä. Että miksi juuri meidän kohdalla kehtasi sit reagoida noin.. No, siinäpähän olkoon.