Ihmettelen suuresti miksi esim. irc-galleriassa on esiteltävä koko elämä!

• Viestiketjun aloittaja tuumailija
  • Ensimmäinen viesti
tuumailija
Ja toiset naamakirjassa. Aina olen tätä asiaa ihmetellyt ja nyt taisi Vartooja vetää pisteet kotiin tässä asiassa. Kenenkään galleria-sivuilla en ole nähnyt noin paljoa kuvia yhden ihmisen elämästä. Kengät ja hatutkin olivat päässeet mukaan :)
En sano että se olisi huono asia, jokainen tekee mitä haluaa, mutta miksi näyttää koko maailmalle oma elämänsä? Karaoke-esityksistä lähtien kaikki löytyy valokuva- tai videomateriaalina. Kertokaa mikä on tämän toiminnan tarkoitus?

Ihmettelmpäs myös
Niinpä, olen moista asiaa ihmetellyt myös... Mikä tarve on ihmisellä kun täytyy haukkua naapurinsa, kertoa perhekriisinsä, lapsen tekonsa, päivän syömiset ja juomiset ja ihme ettei vessassa käyntinsäkin irc-galleriassa ja facebookissa. Kerran täällä huomasin kun erästä äänekoskelaista äitiä ihmeteltiin ja silloin tällöin itekin hänen juttujaan nykyjään käyn taivastelemassa, että miksi ihmiset levittää omaa elämäänsä noin julkisesti ihan kuvien kera... Ja tietääkö ne ihmiset joiden kuvia sinne laitetaan että ovat nettiin päässeet ja että niidenkin tekemisiä tai olemisia päiväkirjoissa kerrotaan...

I m
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja I m:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelmpäs myös:
silloin tällöin itekin hänen juttujaan nykyjään käyn taivastelemassa
Nii-in, kovastippa tuo suakin näyttää kiinnostavan, oisko aika ostaa elämä?
Nii-in... Mutta miten tämä tuohon aloitukseen liittyy???
No mietippa sitä hetki pieni.
Miks =) ???

hmm
Miks =) ???
No älä mieti, mut elä sitten kyselekkään!

I m
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Miks =) ???
No älä mieti, mut elä sitten kyselekkään!
No sullehan tästä ongelma tuli =) Ei kait vain sattuis olemaan niin että oma elämä ois esillä ircissä tai naamakirjassa =) Voi voi =)

I m
No sullehan tästä ongelma tuli =) Ei kait vain sattuis olemaan niin että oma elämä ois esillä ircissä tai naamakirjassa =) Voi voi =)
Ootkohan sä nyt yksinkertaisuuden huipentuma?
Ai, kuinka niin? =)
Niin mä vähän ajattelinkin.
Ai, ihan ajattelit...

ei ymmärrä
No se irc-galleria tai sitte vaikka tämä kaksplussa kaikkein kummallisimpia on sellaset jotka tilittää aivan kaiken täällä ja sitte ne kieltää et niistä ei saa kukaan keskustella. Tänä viikonloppuna ukko joi ja hakkas ens viikolla se on ihana ja pusaa ja elämä hymyilee ja se on niin hyvä mies ja isä ja sitte taas ja taas ja ja. Tai omat ryyppäämiset, pettämiset, mieheni ei ole lapseni isä kuvien kera ja sitte toisessa ketjussa tilitetään paikkakunta jne ja sitte itkettää jos joku sitä kummastelee :eek:

Joopa
Niin, täytyy ihmisten kirjotustensa takana seistä, ei se riitä et nettiin tilittää ja pakenee sen jälkeen totuutta. Jos elämänsä näin julki kaikille tuo, täytyy palautekin ottaa vastaan...

Mä kirjoitan joka pvä pväkirjaani jo ihan sen takia,et huomasin,että montaa ihmistä jaksaa kovin kiinnostaa sen sisältö.
Yks ihminenkin on ihan suoraan sanonut,et hän joka pvä odottaa et milloin tulee merkintää..:D
Kaikki mun tutut osaavat lukea mun kirjoitukset juuri kuten on tarkoituskin..
He ymmärtävät kieroutuneen huumorini ja kärjistykset yms..toisin kuin monet pikkusiekuiset oman elämän omaamattomat ihmiset..
Ja jos jota kuta häiritsee se et mä puran omaa oloani ITSEÄNI varten pääasiassa sinne ni kukaan ei pakota lukemaan.. ;) :whistle:

:LOL: Jee taas miut on huomattu...
MÄ nyt vaan tykkään laittaa kuvia esille, on paljon tuttuja joita ei niin usein näe ja näin he pääsevät miun elämään osalliseks :whistle: Kummasti siellä aina vaan on kävijöitä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:
Ja toiset naamakirjassa. Aina olen tätä asiaa ihmetellyt ja nyt taisi Vartooja vetää pisteet kotiin tässä asiassa. Kenenkään galleria-sivuilla en ole nähnyt noin paljoa kuvia yhden ihmisen elämästä. Kengät ja hatutkin olivat päässeet mukaan :)
En sano että se olisi huono asia, jokainen tekee mitä haluaa, mutta miksi näyttää koko maailmalle oma elämänsä? Karaoke-esityksistä lähtien kaikki löytyy valokuva- tai videomateriaalina. Kertokaa mikä on tämän toiminnan tarkoitus?
ja tätäkin tuumit harmaana..? :headwall:

Yhteistyössä