Ihmettelen muutamia juttuja joidenkin nykypäivän miesten pukeutumisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkunainen ja ollut sinkkuna pian kolme vuotta.

Tinderissä ja crossfit-salilla tapaa usein mukavia ja fiksuja miehiä. Olen näiden vuosien aikana tapaillut useampia heistä. Salilla on tullut vastaan myös paljon ”trikoomiehiä” ja lyhyisiin shortseihin pukeutuvia – upeista vartaloista huolimatta nämä eivät vain ole oma juttuni, joten olen jättänyt tutustumisen väliin.

Muutamalla tapaamallani miehellä on ollut illanvieton aikana yllä miesten stringit. Vaikka pakarat olisivat hyvässä kunnossa, koen miesten stringit henkilökohtaisesti vastenmielisinä. Trikoot ja hyvin lyhyet shortsit eivät myöskään ole suosikkejani, vaikka siedän ne paremmin.

Tiedän, että jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa, ja ”kaikki kukat saavat kukkia”, mutta omaan silmääni miesten stringit eivät ole houkuttelevia. En myöskään ole nähnyt niitä myynnissä tavallisissa vaatekaupoissa, mutta netistä, esimerkiksi Zalandosta, niitä löytyy runsaasti. Naiset, oletteko itse koskaan nähneet miehellä stringejä ja miten olette siihen suhtautuneet?

Mainittakoon, että miehet ovat olleet muutoin mukavia, älykkäitä ja hyviä seuralaisia. Parin viime vuoden aikana on ollut pari hyvää tapailusuhdetta bokserimiehien kanssa – toisen päätti hän, toisen minä, kun tunteet eivät riittäneet.

Toivon silti, että miehet jättäisivät trikoot ja stringit väliin. Uskon, että vähintään 98-prosenttia naisista on samaa mieltä – ei kiitos omalle kumppanille stringejä.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkunainen ja ollut sinkkuna pian kolme vuotta.

Tinderissä ja crossfit-salilla tapaa usein mukavia ja fiksuja miehiä. Olen näiden vuosien aikana tapaillut useampia heistä. Salilla on tullut vastaan myös paljon ”trikoomiehiä” ja lyhyisiin shortseihin pukeutuvia – upeista vartaloista huolimatta nämä eivät vain ole oma juttuni, joten olen jättänyt tutustumisen väliin.

Muutamalla tapaamallani miehellä on ollut illanvieton aikana yllä miesten stringit. Vaikka pakarat olisivat hyvässä kunnossa, koen miesten stringit henkilökohtaisesti vastenmielisinä. Trikoot ja hyvin lyhyet shortsit eivät myöskään ole suosikkejani, vaikka siedän ne paremmin.

Tiedän, että jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa, ja ”kaikki kukat saavat kukkia”, mutta omaan silmääni miesten stringit eivät ole houkuttelevia. En myöskään ole nähnyt niitä myynnissä tavallisissa vaatekaupoissa, mutta netistä, esimerkiksi Zalandosta, niitä löytyy runsaasti. Naiset, oletteko itse koskaan nähneet miehellä stringejä ja miten olette siihen suhtautuneet?

Mainittakoon, että miehet ovat olleet muutoin mukavia, älykkäitä ja hyviä seuralaisia. Parin viime vuoden aikana on ollut pari hyvää tapailusuhdetta bokserimiehien kanssa – toisen päätti hän, toisen minä, kun tunteet eivät riittäneet.

Toivon silti, että miehet jättäisivät trikoot ja stringit väliin. Uskon, että vähintään 98-prosenttia naisista on samaa mieltä – ei kiitos omalle kumppanille stringejä.
Sä jäät vanhaksipiiaksi. Yksinäinen ja köyhä vanhuus edessä.

Kyllä se pukeutuminen kaikilla vaikuttaa varmasti. Suurinta osaa ei varmasti haittaa, jos kaverille tai kadulla tulee vastaan nainen haarniskassa tai mies kalastusverkoissa, mutta kun omaa kumppania hakee, niin kyllä se tyyli vaikuttaa.

Stringit näyttävät lähes kaikista naisista karseilta miehellä ja jos googlettaa, niin aika erikoinen kuva tulee stringimiehistä.

No onneksi miehillä ei rannalla näy pakaroita paljastavia housuja. Siinä kyllä muut järkyttyisivät eikä olisi lapsille sopivaa.

Miehet saavat olla ilman paitaa rannalla, naista katsotaan usein pahasti, jos on.

Joku voi pitää nipona, mutta harva omalla miehellään haluaisi nähdä stringit.

Olette oikeassa kaikki on samaa mieltä. Niin mitä sitä ihmettelemään.

Tosi asia on, että vaikka tällaisia miehet käyttävät entistä enemmän, niin harvahan noita silti käyttää. Kunhan suurin osa miehistä pysyy boksereissa. Kunhan vain naiset paljastavat pakaransa rannalla niin kaikki hyvin.

Jos miettää käyttää sukkahousuja tai naisten alusvaatteita niin ei sellaisia moni katsele. Stringit menee samaan kastiin.

Oli peppu, miten treenattu tahansa miehellä niin stringit ovat rumat miehellä.

Olen aiemmin jo kirjoitellutkin tänne. Ulkomailla rantalomalla oli eräällä ruskettuneella vanhalla kuivettuneella saksalaisella miehellä stringt iuimahousuina.
Luoja sentään, sekin näky paloi silmien verkkokalvoille pysyvästi, aivan kamalat.

Mun miehet eivät käytä eivät ole käyttäneet stringejä, joten ei ole omakohtaista kokemusta.

Mielipide on. Vaikka olisi kuinka hyväkropppainen ukko, en usko stringien seksikkyyteen.
Mulle tulee mielelleen lähinnä, että mies tulee jotenkin naiselliseksi.

Toki maailmassa löytyy aina joku ihminen joka tykkää jostain. Mutta ääreisharva nainen tykkää miehellä alushousuista tai uimahousuista, jotka ovat stringimäiset tai paljoa pakaroita paljastavia.

Shortsit taibokserit on hyvät, lisäksi bokserit nostaa takapuolta kivasti jos ei ole treenattu takamus.

Miesten stringit eivät ole siis kiva asia. Mies stringeissä ei ole kiva asia. Saavat olla, miten ovat, mutta en halua stringimiestä tai miestä miesstringeissä.

Bokserimies se pitää olla.

Yhteistyössä