Ihmettelen missä on ihmisten moraali (lapselta varastamiseen liittyy)

• Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Asutaan kerrostalossa jossa on lukittavat varastot, kesällä oli hajoitettu varastossa polkupyörä ja nyt oli varastettu perskuletto lasten pulkka.

Ulko oven vieressä on jo pari pv seisonu punainen muovipulkka joka on ulkopuolelta maalattu suttuisesti keltaiseksi ja siinä lukee keltaisella sutulla mooi, no nyt tutkailin sitä tarkemmin niin se oli perhana soikoon meidän pulkka oli vähän rapsuteltu nimeä pois mut näky kuitenki vielä. Siis inhottaa kympillä.
Kesällä soitin isännöitsijälle joka oli osaanottava mut sano että ei niille oikein mitään voi että tee rikosilmoitus poliisille, no juu varmasti ne tutkii jotaki näin pientä juttua. Ei oo iso kustannus mutta piru kun ottaa päähän, mentiin 2v:n kanssa varstoo että mennää pulkkailemaan ni eipä ollu pulkkaa ja se raato mikä löyty pihalta oli vetonaru irrotettu.

Mulle kerran leikkipuistossa sanottiin, että korjasivat varastoon leikkimopon, jossa oli poikamme nimi (alueella ei muita samannimisiä). Meidän mopohan se oli, joka odotti tulevaa käyttäjäänsä lukitussa pyörävarastossa. Samalla tajusin, että se lähistöllä lojunut lasten pyöräkin taitaa sitten olla meidän pikkupyörä :eek: Ei muuta, mutta rapussamme oli vain 6 perhettä eikä muiden rappujen asukkaat päässeet sinne... Syyllisen tajusin vasta myöhemmin eli oli meidän rapun n. 10 vuotias poika.

minäkin
Tässä taannoin kävi että olimme lapsen kenraaliharkoissa ja meillä meidän vajaa 2v mukana,otin siltä uuden hatun pois hetkeksi päästä ettei tule kuuma (hattuun oli jäänyt se muovipiikkikin kiinne eli sen tosiaan näki että on uusi kun repäsin ne myyntilaput vaan nopeaan kotona irti)
no nousimme penkiltä ja aloin etsimään hattua ja ei löytynyt mistään
(oli semmoiset pitkät penkit pitkin jumppasalin reunastaa siis)
ja lopulta ajattelin sen sittenkin jo jääneen autoon kun ei enään minun vieressäni sitä ollut,
Tosin kyllä ihmettelin että nyt näin minun muistini muka pettää...
no autossa ei siis hattua (tietenkään kun otin sen siellä sisällä mutta en ihan 100%varma sillä hetkellä voinut olla kuin monta muutakin asiaa mielessä)
No isäntä sitten meni vuorostaan etsimään sitä hattua siitä missä me istuttiin niin se minun vieressä oleva nainen oli laittanut sen hatun OMAAAN KASSIIN
no mies oli huomannut sen siellä kassissa kun nyt olikin osittain auki tuo kassi ja kysyikin siltä naiselta sitten suoraan niin oli nainen naama punasena ensin väittänyt sen olevan heidän mutta kun mies vaati nähdä niin kas niilläkin täysin samasa kohtaa siis törrötti se muovinen pikki missä oli ollut tuo hintalappu kiinne ja lakin solmintanarussa heilläkin aivan samassa kohdin solmu
no eipä muija enään vinkunut kun mieheni hatun nappasi ja toi takasin poikamme päähän mutta juma... kuinka törkeetä:(
Kai se sitten olisi sen johonkin kirppispöytään laittan myyntiin ihan uuden reiman hatun

Yhteistyössä