Ihmettelen erästä kaveriani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Minusta tuntuu että hän jotenkin välttelee lapsiensa kanssa itsekseen olemista.Aina pitää olla joku muu ihminen hänen kanssaan.Luulis että lapsetkin kärsisi tuosta kun ei äiti ole heidän kanssaan siis silleen kolmistaan.Jatkuvaan pitää olla menossa jossain.Hän on kyllä itse sanonut suoraan että ennemmin on töissä kuin lapsiensa kanssa :( Ja uutta tulokasta pukkaa ensi vuonna.Eilenkin kun soitti niin just puhelun aikana lapset tulivat isältään.Sit oli ihan töks kun sanoin etten lähde minnekään.."mitäköhän sitä sitten keksis"..

Joo joo ja ei tartte kommentoida että "hanki elämä", "älä puutu muitten elämään" tms.!!Kunhan vaan halusin ihmettelyni jakaa muille.

Minusta ihan eniten palkitsevaa aikaa lasten kanssa on se kaksin viettetty aika. Meillä tyttö on niin isin perään, että ei paljon minun seurasta kiinnostu kun vain isä on näkösällä.
Olen siis tosi iloinen kun mies on harrastuksissaan ja tehdään tytön kanssa kivoja juttuja kahdestaan. Silloin on äitikin mieluista seuraa =)

Jos on oikeesti väsynyt, masentunut tai jotain :( Tuskin lapset kärsii, jos ei koko aika olla keskenään. Oletko kysynyt suoraan, että miten kuule jaksat? Mä oon itse todella saamaton eli senkin takia tulee järjestettyä jotain ohjelmaa, koska muuten kaikki ulkoilut yms tuntuu pakkopullalta...

Yhteistyössä