Ihmettelempä vaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Yleensä en jaksa puuttua toisten vanhempien toimintaan. Kukakin hoivaa ja kasvattaa lastaan niinkuin parhaaksi näkee.

Tänään kyllä pisti ihmetyttämään. Kymmentä vailla 8 oveen koputettiin. Oven takana poikani luokkakaveri. Kysymässä voisinko tulla teille, kun ulkona on niin kylmä ja äiti laittoi miut jo kouluun.

Pojat menee 10 tänään. Meidän poikakin vielä nukkui, vaikkakin olisin hänet ihan kohta herättänyt. Nyt pojat sitten leikkii tuolla täysin tyytyväisinä :)

Ihmetyttää vaan miksi äiti oli niin aikaiseen pojan laittanut koulumatkalle. Vaiko sitten unohtanut että koulu alkaa klo 10. Pojilla ei kylläkään mikään aamu mennä klo 9 kouluun. Joten sekin sekaannus tuntuu hieman hassulta. Ja poika kuitenkin itse tiesi että koulun alkuun vielä reilusti aikaa, koska tuli meille kyselemään saako tulla odottamaan.

Pojalta itseltään en viitsinyt sen enempiä kysellä miksi on näin aikaiseen liikenteessä. Kun ei sinällään ole meillä käynyt leikkimässä. Vain hakemassa kouluun mennessä poikani matkan varrelta.

Kunhan vaan ihmettelin, ja ajattelin sitten näköjään jakaa ihmettelyni teidän kanssa.

Mun isä meni aina töihin klo 7 ja mä menin pakkaspäivinä sen mukana jo tuntia aiemmin koululle (ovet avautuivat klo 7), koska en halunnut kävellä pakkasessa. Jospa tuonkin pojan kohdalla näin? Tai on sanonut menevänsä teille leikkimään (ehkä jopa hieman huijannut ja sanonut sopineensa jo?)

Yhteistyössä