Ihmetellä vaan voi, mitä teidä äitien päässä liikkuu,vai liikkuuko yhtään mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieleni pahoitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieleni pahoitin

Vieras
Olin yleisellä hiekkarannalla uimassa. Eräs perhe oli myös. Perheeseen kuului isä ja äiti ja noin 8 vuoden ikäinen tyttö, sekä arviolta 5 vuotias poika.

Isä lueskeli kirjaa rantahietikolla ja äiti, jos sitä hirviötä nyt edes kannattaa äidiksi kutsua, meni lasten kanssa uimaan. Yht´äkkiä äiti syöksyi pojan kimppuun vedessä, ja raahasi hänet rantaan. Kietoi pyyhkeeseen, ja mulkoili lasta pahasti. Poika sitten siinä haikeasti katseli siskon uintia, jolloin äiti repäisi pyyheen lapsen yltä niin, että poika kaatui hietikolle. Poika pyysi äidiltään päästä takaisin uimaan. No, lupa tuntui kuitenkin heltiävän ja poika meni uimaan.

Mutta mitä tapahtuukaan, äiti syöksyy järveen, raahaa kiljuvan lapsen rantaan. Lasten isä kysyy äidiltä, että mistä oikein on kyse. Johon hän ei saa mitään vasausta. Äiti lähtee raahaamaan kiljuvaa lasta rannalta ylämäkeen ja sille tielle jäivät. Mistähän lie ollut kyse. Jos mä olisin ollu se isä, niin olisin kyllä laittanut akan järjestykseen.

Oletko aivan varma miehen isyydestä? Saattaa olla, että mies on esim. vain tytön isä ja nainen joku baarihoito jonka piti lähteä hoitamaan tärkeitä asioita ja lapsi piti saada pois vedestä.

Jos oli vaikka sovittu jotain, eikä poika pitännyt lupausta?

Meillä nimittäin käydään esim kovaa vääntöä siitä, että koko ajan ei saa sukellella.
kakaroilla silmät punaisena ja ei kun vaan veden alle pyrkiivät, ja olen sanonut että
enää ei veteen mennä, jos tämä asia ei mene jakeluun. En jaksa uskoa että jatkuva
sukeltaminen on hyvästä.

[QUOTE="vieras";24111683]Jos oli vaikka sovittu jotain, eikä poika pitännyt lupausta?

Meillä nimittäin käydään esim kovaa vääntöä siitä, että koko ajan ei saa sukellella.
kakaroilla silmät punaisena ja ei kun vaan veden alle pyrkiivät, ja olen sanonut että
enää ei veteen mennä, jos tämä asia ei mene jakeluun. En jaksa uskoa että jatkuva
sukeltaminen on hyvästä.[/QUOTE]

Kyllä ne sun kultanuppusi ihan itse hoksaavat jos ovat liikaa sukeltaneet. Viimeistään sit kun silmissä kirvelee, ja sekin menee ohi. Eri asia jos ne kilpailee siitä, kuka jaksaa pisimpään olla veden alla. Mutta miksi ihmeessä muuten kieltämään sukeltamista.. Argh..

Voi tuota ap:n asennetta: äitiä ei voi äidiksi enää sanoa mutta se vieressä ollut mies oli isä joka vaan lueskeli kirjaa ja se oli nähtävästi ihanok. Eiköhän olisi jo äidin vuoro lueskella sitä kirjaa ja sen ukkelin vuoro vahtia muksuja.

Ap varmaan tietää mitä kaikkea "ihanaa" tuo 5v ikä sisällään pitää.. Uskon hyvin vahvasti, että poika rikkoi sovittuja sääntöjä. Jospa tuo äiti oli antanut varotukset, jotka ei menneet perille ja äiti päätti poistaa pojan rannalta..

Yhteistyössä