Ihmemies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanokaa nyt naiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanokaa nyt naiset

Vieras
Oon ollu naiseni kanssa yhdessä 15v, ollaan 33 ja 35 (minä) ja lapsiakin on kaksi (5 ja 7) mutta ei olla naimisissa. Itte haluaisin, mutta nainen on sanonut, että "älä kosi mua", "en halua naimisiin" jne jne...

Miksi nainen ei halua naimisiin ? Tällä palstalla on kirjoituksia usein, että homma on toisin päin, mutta entäs tää sitten. Rakastamme toisiamme jne... Suhteessa ollut ylä- ja alamäet, mutta viimeiset 5 vuotta on koko ajan menny parempaan suuntaan...

[QUOTE="vieras";23644288]No, oletko edes kosinut?

Jos vaan sanoo, muttei sitä edes tarkoita.[/QUOTE]

No pakko sitä toisen selkeästi ilmoitettua toivomusta on kunnioittaa. Keskusteltu naimisiinmenosta on kyllä ja selitys siihen, ettei halua on jotain "En vaan halua siksi, että se ei ole mun juttu."

Ja hän on kyllä sanonut, että suostuisi jos EHDOTTOMASTI haluasin, mutta vain mun takia. Mut emmä sitten ketään halua pakottaa. Ja mulle sinällään kelpais ihan kaikki vaihtoehdot:

a) maistraatissa "rekisteröinti" ilman pippaloita'
b) maistaraatti plus pienet bileet
c) tai sitten isojen bileiden kera...

Onko noi "älä kosi mua"-jutut ollut vaan jotain kevyitä heittoja, joita ei oo sen kummemmin miettinyt?

Jos on tuntunut olevan tosissaan, niin kannattaa kysyä, että miksei halua. Kuitenkin ootte sitoutuneet toisiinne kun on lapsetkin niin miksei avioliittoa? Monet käytännön asiat helpottuisivat.

Mut eihän sen naimisiinmenon tarvi välttämättä mitään muuttaa.

Mä kosin mun miestä ainakin 5 kertaa ennenkuin suostui ja oli lopulta onnensa kukkuloilla kun mentiin :) Ja loppujenlopuksi kai se on vaan punnittava, kummalle asia on tärkeäpi: sulle olla naimisissa vai toiselle että ei olla.

En mäkään halua naimisiin...enää. Kerran ollut ja se riittää. Ja miksi riittää? En halua enää koskaan jäädä siivoamaan kenenkään sotkuja (talous/rahasotkuja). Enkä enää koskaan tämän yhden kokemus jälkeen luota keneenkään niin sokeasti, että sitoutuisin satasella.

Yhteistyössä