ihmekeitolla mennään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muffini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muffini84

Vieras
Ajattelin tänne laittaa nyt viestiä.
3päivää tuota "dieettiä" noudattanut.. ja hyvältä vaikuttaa, ei edes tee miel herkkuja muuta "kiellettyä" ruokaa.
nyt sitten putos jumpasta tuo pallo jumppa pois(pallo meni riks räks pojan käsittelyssä)
mutta lenkit 3x viikkoo pyöräilyt ja muut
säilyy.
oliskos nuista painonvartijoista kellää myydä site cd:tä?
joo tiedetään ettei oo mikn kirppispalsta... =)

www.huuto.net siellä on monesti huudettavana romppuja.. mut mun mielestä se ei ollu oikeen käytännöllinen koska aina kun jotain tarvi tietoo niin piti tietokone laittaa päälle,romppu sisään ja salasanojen kautta vasta pääsi sinne tietoihin..tosi hankalaa..

ei tässä muutakaan vaihto ehtoo tuu mieleeni.
mulla pitää olla joku ns. tarkka juttu et pysyn painonhallinassa ja koko aikaa kun ei voi dieetillä olla..hm.. :\|
3päivän saldona -2 kiloa(nestettä)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2005 klo 09:29 muffini84 kirjoitti:
ei tässä muutakaan vaihto ehtoo tuu mieleeni.
mulla pitää olla joku ns. tarkka juttu et pysyn painonhallinassa ja koko aikaa kun ei voi dieetillä olla..hm.. :\|
3päivän saldona -2 kiloa(nestettä)
Mulla on vajaan vuoden vanha romppu,jos on itsekuria pystyy täysin noudattamaan sitä.Itsellä putosi 10 aika nopeasti,mutta kiitos joulun ja suklaan 7 tuli takaisin.
Romppu on tosi hyvä sellaiselle joka tykkää merkkailla ja vahtia syömisiään.Ja mulla muuten romppu koko ajan paikallaan,turhaa ottaa pois jos ei muut tarvii asemaa.ja salasana tulee alkuun ja se on helppo ja idiootti varmat ohjeet mukana.
UUsi maksaa 89,muistaakseni maksoin tosta 70 kieppeillä

ihmetyttää etä keiton ohjeella ei kyllä viikkoa keittoo syyä. nyt 4pivä menossa ja kaalia ym piti heti lisätä!
Edelleen kaipaan nuita jumppa ohjeita... helppoja!
itselläni tos.syndr.(puutuut kädet jalat tosi pikaseen) niin vaikea tehdä tiettyjä liikkeitä, ainakin painoilla/kepillä...
laittakaas mule yksinkertaisia sivustoja jossa jumppaa mahaan, reisiin jne
kiitän kovasti! :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä