Ihmeellistä ja kummallista - onko ketään, jolla käynyt samoin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outolintu

Vieras
Eli mun menkat nyt myöhässä 1 viikon ja 2 päivää. Raskaustestejä tehty useampi, jotka näyttäneet kaikki negaa. Oireita on - mm. väsymys, etominen, oksetus, palelu...Parina päivänä on tullut vessareissulla paperiin vanhaa verta, kerran tuoretta ja sitten taas vanhaa. Menkat, joita nyt kaks kertaa, on olleet säännölliset nuorimmaisen syntymän jälkeen (08/08). Neuvolaan soitin ja käskivät viedä pissanäytteen labraan ja sitten tuloksesta riippuen verikokeeseen passitus. Tää on melkosen rasittavaa! Argh! Oireita siis on, mutta ei ala menkat eikä testikään näytä plussaa...

mulla oli oikeasti kaikki raskausoireet mitkä voi kuvitella kun menkat oli myöhässä ja lasta täällä toivotaan. kierrosta tuli 64 päivää pitkä. eikä kertaakaan plussaa...

Mietin kyllä, että voisko mun kierto olla sitten niin sekaisin, vaikka menkat olleet aina kellontarkasti?! Mulle ois neljäs lapsi...Ja ihan tarkoituksella raskaudutaan :)

No mulla ei oo koskaan olleet tarkat. Tulevat kun kerkiävät. Paitsi kun lopetettiin kondomin käyttö niin ovat säännöllistyneet tohon 30-36 päivää. et kai niissä siittiöissä jotain hormooni on..

Toivotaan siis että sinne plussa tulee!! Pidän peukkuja.

Yhteistyössä