ihmeellisiä nuo kissojen ostajat

yleensä jokainen joka harkitsee rotukissan ostamista on ottanut selvää kyseisen rodun hinnoista mutta ei vaan kaikki :kieh: parhaat vastaukset joita olen saanut hintatiedusteluihin on ollut: oho, olin valmis maksamaan kissasta 100?. Olemme varautuneet maksamaan kissasta maksimissaan 350 :headwall: :headwall: ja sitten ne jotka kysee voiko pennun ANTAA :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Ihmisillä on yleensä sellainen käsitys, että kissat ovat lähes ilmaisia, olivat kuinka rotukissoja tahansa... Koirista maksetaan mukisematta tonnikin, mutta kissanpennun pitäisi olla ilmainen.
sepä se :/ mikä siitä koirasta tekee hienomman :kieh:

voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
yleensä jokainen joka harkitsee rotukissan ostamista on ottanut selvää kyseisen rodun hinnoista mutta ei vaan kaikki :kieh: parhaat vastaukset joita olen saanut hintatiedusteluihin on ollut: oho, olin valmis maksamaan kissasta 100?. Olemme varautuneet maksamaan kissasta maksimissaan 350 :headwall: :headwall: ja sitten ne jotka kysee voiko pennun ANTAA :kieh:

No eihän kukaan täyspäinen kissasta maksa :D

burman ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä maksaa burmankissa ? Sellasen haluan jahka meidän koirasta aika sit joskus jättää =)
Aikoinaan maksoin burmasta 90 luvulla 600mk

Oli upea kisu, aivan ihana! Värivirhe, siksi ei näyttelykelpoinen. En tosin näyttelykissaa halunnutkaan.

Eli 19 vuotiaaksi :)

Burmat on ihania, sosiaalisia ja uteliaita, äärimmäisen älykkäitä. Sopii sisäkissaksi hyvin, ei ulkokissaksi.

Seuraavaksi minulle tulee joko bengali tai sitten ihan joku löytökatti hesystä :) Luultavasti löytökatti, kun ne tarvii kotia :)

vieras
Mitä maksaa burmankissa ? Sellasen haluan jahka meidän koirasta aika sit joskus jättää =)
600-1000? on normi hinnat
Kiitos =) Mut mikähän niissä sit maksaa enemmän kuin koirissa, osaatko sanoa. Kultainennoutaja maksoi meillä 850? muutama vuosi sitten.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja burman ystävä:
Aikoinaan maksoin burmasta 90 luvulla 600mk

Oli upea kisu, aivan ihana! Värivirhe, siksi ei näyttelykelpoinen. En tosin näyttelykissaa halunnutkaan.

Eli 19 vuotiaaksi :)

Burmat on ihania, sosiaalisia ja uteliaita, äärimmäisen älykkäitä. Sopii sisäkissaksi hyvin, ei ulkokissaksi.

Seuraavaksi minulle tulee joko bengali tai sitten ihan joku löytökatti hesystä :) Luultavasti löytökatti, kun ne tarvii kotia :)

On tosi kaunis kyllä =)

burman ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja burman ystävä:
600-1000? on normi hinnat
Ei sentään :D Jo on hinnoissa ilmaa :p
erikseen toki nämä täysin lemmikkitasoiset joilla esim värivirhe tms joita saattaa saada jopa 300?
Toki, värivirhe burma ei ole kulkukattia arvokkaampi. Näyttelykissat on sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Moneltako se tulee?? :whistle:
19.50 on laiva suomessa
Ootko varma et se on kyydissä?? :D Mut mihis tää sun avaus nyt liittyy tuleviin pentuihin vai?
Se on ollut todellinen herrasmies kuulemma. heti hyttiin päästyä alkanu kehräämään ja puskemaan :heart:
eiku noita itämaisia/siamilaisia pentuja koitan saada kaupaks :kieh:

Moneltako se tulee?? :whistle:
19.50 on laiva suomessa
Ootko varma et se on kyydissä?? :D Mut mihis tää sun avaus nyt liittyy tuleviin pentuihin vai?
Se on ollut todellinen herrasmies kuulemma. heti hyttiin päästyä alkanu kehräämään ja puskemaan :heart:
eiku noita itämaisia/siamilaisia pentuja koitan saada kaupaks :kieh:
Voih. :heart: Ja vielä joku päivä mä itämaisen itelleni hommaan. :kieh:

venäjän sininen
osaako kukaan kertoa kyseisestä rodusta ja hinnoista? Olen nimenomaan vuosien aikana tutkinut kissojen ja koirien kasvattajien kotisivuja, mutta missään ei koskaan löydy hintatietoja.

Tiedätkö, me ostimme juuri rekisteröidyn huippuykslöiden vanhemmista tuotetun Maine Coon 7v kissasta 80?

Yhteistyössä