Ihmeellinen käytös?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman loukkaavaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman loukkaavaa..

Vieras
Olen ruvennyt miettimään ystäväni ihmeellistä käytöstä.. Olen hänen lapsensa kummi ja nyt sain itse lapsen niin on ystäväni käytös muuttunut aivan ihmeelliseksi ( hän ei ole lapseni kummi).. esim.. ei ole kertaakaan kysynyt lapseni tai minun kuulumisia näiden 4kk aikana, ei pidä enään yhteyttä, facebookissa ainoastaan vastailee pelikutsuihin muttei sanallakaan kommentoi valokuviani tai päivityksiäni..
Kuitenkin tiedän että odottaa lahjaa lapselleen koska lahjojen osto on kummin VELVOLLISUUS?? näin hän asian ilmaisi.. :D :D :D

Olisiko jotenkin loukkaantunut? Ehkä odotti vastaavasti kummiksi kutsua sinulta. Oletteko miten hyviä ystäviä? Kannattaa ottaa asia puheeksi hyvässä mielessä, luultavasti takana jotain väärinkäsityksiä, mielensäpahoittamista tms inhimillistä.

No mutta eikai se ole niin että jos minä olen hänen lapsensa kummi niin hänen pitäisi olla minun lapsen kummi..koska siinä on ihminen jota en vain osaisi kuvitella kummiksi.. tuota kummivalintaa minäkin olen kyllä miettinyt josko siitä olisi loukkaantunut..
olemme tunteneet n. 30 vuotta ja ensimmäistä kertaa noin käyttäytyy..

Ei tietenkää tarvitse mennä niin, että pyytäisit automaattisesti häntä kummiksi kun kerta olet hänen lapsensa kummi. Mutta tavallaan ihan ihmillistä kuitenkin ehkä vähän loukkaantua, jos kuitenkin hyviä ystäviä olette olleet.

kauanko tuollaista käytöstä tarvitsee sietää? Tekisi mieli lopettaa koko yhteyden pito koska tuntuu olevan niin yksipuolista koko yhteyden pito..

No ei kovin fiksulta tavalta tunnu yhtäkkiä lopettaa vaan yhteydenpitoa. Entäs jos nätisti sanoisit että olet harmitellut hänen käytöstään ja kysyisit suoraan että onko loukkaantunut jostain.

Toki yhteydenpidon saa lopettaa. Olet kuitenkin lupautunut kummiksi hänen lapselleen ja mielestäni se on tärkeä tehtävä ja vakavasti otetteva rooli, ei huuhaata joka lopetetaan tuosta noin vaan. Toki jos pystyt pitämään yhteyttä pelkästään lapseen, mutta mikäli lapsi kovin pieni niin voi olla aika vaikeaa... Joten te aikuiset selvittäkäähän välinne fiksusti.

Yhteistyössä